НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·
НОВІ НАДХОДЖЕННЯ · FRED PERRY · PREMIATA · LES DEUX · WOOLRICH · BARBOUR · INIS MEAIN ·

ASPESI

Італія

ASPESI — італійська школа стриманості, де мінімалізм поєднується з практичною витонченістю. Заснований 1969 року Альберто Аспезі як ательє сорочок, бренд зосередився на матеріалі: текстурі, конструкції та функціональності. У той час як паризькі будинки моди робили ставку на декор, ASPESI зосередився на дослідженні тканин і комфорту, заклавши власну інтерпретацію ready-to-wear.

 

У центрі естетики бренду — чіткі силуети та технологічні експерименти. Саме тут пальто, що колись було технічним вирібом, перетворилося на міську ікону. Колекції вирізняються акуратність крою, увага до швів і сміливі текстильні рішення: кожна деталь продумана з огляду на комфорт і довговічність.

 

Візуальну мову бренду формували співпраці з Франко Москіно, Вальтером Альбіною, Марко Дзаніні і знаковими фотографами — Пітером Ліндбергом, Робертом Франком, Олівʼєро Тоскані, Паоло Роверсі. У складі Armònia SGR і під креативним керівництвом Лоуренса Стейла ASPESI лишається брендом ремісничої точності й прагматичної елегантності — вибір для тих, хто цінує комфортну розкіш.

25 товарів
Рекомендоване
Товар
Фільтр