Шлях через музику до одягу. Що носить співзасновник OSTRIV?
“Яка Ваша улюблена пісня?”, — питання, від якого відразу з’являється посмішка на обличчі героя сьогоднішньої статті — Євгенія Рибковського, співзасновника магазину OSTRIV. Здавалося б, про музику і одяг він може говорити вічно. І так натхненно, як ніхто інший! Тож сьогодні історія про шлях довжиною з життя від музики до одягу. Як зазначає сам Євгеній, до улюбленої справи спонукали рок-виконавці. Цитата: “Вони були круто одягнені, у денімі. І це надихало створювати свій власний стиль!”
“Музика та одяг — для Вас тісно переплетені між собою. Розкажіть про свої ТОП-5 улюблених брендів та з якими піснями вони асоціюються”.
Почнемо звісно з Baracuta. Мабуть, тільки лінивий не знає про унікальну куртку Harrington, яку досі виготовляють в саме Англії ще з 1937 року. Цю річ носили такі знаменитості, як Стів МакКвін, Елвіс Преслі, Джеймс Дін, Леонардо Ді Капріо, Бредлі Купер та ін. Також куртка неодноразово з’являлася і з’являється в різних кінострічках. До прикладу, “Бунтівник без причини”, “Напад на Королеву”, “Король Креол” та ін. Сам бренд розкриває бунтарський характер власника, свободу та стиль з автентичним шармом.
Одяг бренду асоціюється з альбомом “Stanley Road”, англійського сольного співака Paul Weller. А найбільше з піснею “You Do Something to Me”.
FILSON
— бренд, який обожнюю за якість, довговічність та історію. До речі, у мене є сумка, якій вже понад 12 років. За цей час вона ніде не стерлася, цілі ремені. Щоправда трохи вигоріла, але саме це додає особливого шарму та антуражу. Однозначно рекомендую легендарний американський бренд справжнім любителям пригод. У гори, на полювання чи риболовлю, у подорожі. Сумка чи рюкзак від FILSON стане вашим надійним напарником у будь-якій життєвій пригоді.
Речі від цього бренду асоціюються піснею "Devil Always Made Me Think Twice", Chris Stapleton.
Truth (істина), Symmetry (симетрія), Pleasure (задоволення), Taste (смак), Recognition (визнання) — абревіатура від американського бренду TSPTR. Поєднання американської контркультури, спортивної та військової тематики, обіграної на сучасний лад. До речі, колекція цього сезону присвячена історії “Apocalypse Now” — про війну у В'єтнамі. Кожен принт ексклюзивний та зі змістом.
TSPTR — дизайн речей цього бренду неймовірний, як і пісня The Doors, “Riders on the Storm”.
RED WING — уособлення справжнього чоловічого стилю. Культові черевики, які хочеться передати у спадок сину. Цікавий факт: перша фабрика Red Wing досі перебуває рівно на тому ж місці, де і була відкрита в 1905 році. Кожна пара взуття натхненна культовими стилями минулого століття.
Ну тут, відразу асоціація, Jimmy Hendrix, “Foxey Lady”.
UNIVERSAL WORKS — це вже більш про сучасність та естетику мінімалізму. Це справжній базовий одяг для чоловіка. Стримані кольори, мінімалістичні дизайни та мінімум деталей. UNIVERSAL WORKS — про розуміння спадщини та поєднання з сучасними проблемами та естетикою. Завітайте в OSTRIV приміряйти речі — вам точно сподобається!
Цей бренд асоціюється з Jamiroquai, “Space Cowboy”.
“Музика — це стиль душі. Як часто слухаєте музику?”
Щодня. По дорозі на роботу, у машині. Така своєрідна ранкова медитація. Це надихає, дає час на подумати. Вдома слухаю на платівках, маю декілька колекційних.
Музика і крутий одяг надихають. Це щось значно більше для мене!
Слухайте круті пісні та носіть позачасовий одяг з історією…
ПОСЛУХАТИ ПІДБІРКУ ПІСЕНЬ ТУТ.