Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

РОЗУМНИЙ ДИЗАЙН ВІД CITIZEN OF HUMANITY

Кожна жінка прагне виглядати бездоганно.

І коли обирає собі джинси, то сподівається, що модель підкреслить її принади та обов'язково приховає недоліки. Але більшість брендів, які представлено на ринку, орієнтовано виключно на досконалих довгоногих красунь.

Засновник американського бренда преміального джинсового одягу Citizens of Humanity Дахан (Jerome Dahan) вважає, що головне в сучасних джинсах — ідеальна посадка по фігурі. Прихильник "розумного дизайну", він створює моделі, де навіть розташування кишень продумано з точністю до сантиметра.

Результат:

  • дівчата невисокого зросту люблять його моделі джинсів через те, що фасони зорово видовжують ноги;

  • дівчата з більш пишними формами ніж стандартні, цінують Citizens of Humanity за вдале розташування кишень, що робить стегна оптично стрункішими.

  • Серед продукції компанії кожен знайде моделі за своєю фігурою та для будь-якого способу життя. Досягти ідеальної посадки допомагає використання брендом новітніх технологій крою та обробки тканин.

Джером Дахан, будучи дизайнером та підприємцем, народився в Парижі. Потім переїхав до Монреаля, а потім у Квебек (Канада), коли йому було вже п'ятнадцять років. Індустрією моди він зацікавився, коли навчався у коледжі. У середині 70-х років він розробив вишиту задню кишеню для джинсів свого друга, який працював у Love Jeans. Такий дизайн став популярним, тому Джером продовжив експериментувати для бренда й пробував себе в різних іпостасях на різних посадах. У його послужному списку є розробка жіночих сорочок та навіть робота перукарем. Здобувши досвід, він разом зі своїм батьком заснував компанію Oxygen Jeans, яка перша подарувала світові джинси з кислотним пранням, що стали шалено популярними. Дахан також заснував бренди Circa Denim та приєднався до Lucky Jeans. Його робота в модній індустрії сприяла появі крутих дизайнерських моделей для Guess, він заснував Lucky Jeans та Seven For All Mankind. Також дизайнер є фундатором бренду Agolde, про який ми писали раніше в матеріалі про AGOLDE. Такий насичений шлях привів Джерома Дахана до створення в 2003-му році бренда, про який ми сьогодні й ведемо розповідь, Citizens of Humanity.

У 2006-му році частина акцій Citizens of Humanity придбала одна з провідних приватних інвестиційних фірм з Бостона (США) — Berkshire Partners.

У 2007-му році бренд запросив у якості партнера відомого італійського дизайнера Адріано Гольдшмідта, отримавши статус “GoldSign denim label”. Докладніше про видатного дизайнера читайте у нашому матеріалі про AGOLDE.

Команда бренда створює великий асортимент витонченого жіночого одягу з бездоганним кроєм — джинси, джинсові жакети, шкіряні штани, різноманітні топи. Джинси представлено моделями з високою та середньою посадкою: баггі, скінні, бойфренди, підковоподібні моделі, кльош на будь-який смак. Виробництво відповідає високим стандартам компанії.

В асортименті також є чоловіча лінійка одягу, яку представлено ​​джинсами, різними брюками фасонів tapered slim та slim fit, джинсовими куртками, футболками та лонгслівами.

Дизайнери бренда подорожують світом, закуповуючи найкращі матеріали та знаходячи натхнення на найкрутіших вінтажних ринках.

ВИРОБНИЦТВО

Компанія виробляє продукцію на власних швейних підприємствах Лос-Анджелеса та Туреччини, а також у деяких обраних виробничих партнерів, що дає можливість повністю контролювати якість продукції.

Кожна пара джинсів проходить через руки близько сорока досвідчених майстрів. Продуманий процес створення справді преміальної пари джинсів непростий, але він вартує того.

Citizens of Humanity прагне зменшити глобальний вплив компанії на навколишнє середовище та протягом багатьох років інвестує у передові технології для обробки матеріалів. Компанія пишаємось також тим, що підтримує безліч благодійних організацій у всьому світі.

Матеріали: у складі деніму є бавовна (100%), бавовна з еластаном, тенселом та/або віскозою. Країни виробництва деніму: Японія, Італія, США. Вага деніму коливається в межах від 10 до 13,5 унцій.

ЯК ВЛАШТОВАНО КОМПАНІЮ

Дизайн

Оскільки правильна пара джинсів починається з ідеальної посадки, дизайнери бренда та творці моделей підганяють кожен фасон доти, доки не отримають ідеальний крій. В основі всього, що робить бренд лежить екологічність та інновації, тому Citizens of Humanity ріжуть джинсову тканину на спеціальних верстатах, щоб досягти максимальної ефективності та мінімізувати відходи тканини.

Пошиття

Для виготовлення базової пари джинсів із п'ятьма кишенями потрібно до п'ятдесяти різних етапів ручної роботи. Для створення кожної пари джинсів потрібна праця 250 висококваліфікованих швачок, що використовують унікальні технології. Щотижня команда Citizens of Humanity відшиває понад 5000 одиниць джинсів.

Прання та фарбування

Компанія прагне знизити споживання води на кожному етапі виробничого процесу. Вона запровадила методи, що зменшують глобальний слід: лазерна технологія, процес озонування та використання високоефективних пральних машин.

Завершальний процес

Тут етип зациклюється. Кожна пара повертається до складу для ручного огляду спеціалістами для контролю якості. Потім кожен виріб складається та готується до відправки,

Штаб-квартира бренда знаходиться у Лос-Анджелесі.

Продукція Citizens of Humanity продається в престижних бутіках та універмагах США та Канади. За їх межами бренд продається в 35 країнах, включаючи Велику Британію, Німеччину, Італію, Францію, Бельгію, Росію, Іспанію, скандинавські країни, Японію, Корею, Китай, Сінгапур, Австралію та з недавнього часу бренд представлено у Києві в OSTRIV.

дивитися усі товари
Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові