2011-й рік став важливим роком для нас, ми відкрилися в форматі концепт-стору.
9 років тому Сергій Татарчук та Євген Рибковський, ідейні натхненники проекту OSTRIV, реалізували мрію про власну справу. Заповнивши своїм дітищем особливу нішу українського фешн-ритейлу, вони сфокусували увагу не на фешен, а на рідкісних heritage-марках, що створюють неповторний стиль. Ними стали культові бренди з історією.
Ми пишаємося тим, що з моменту старту проекту ми виросли якісно, розширили портфоліо брендів, збільшили площу, заробили авторитет і стали для багатьох наставниками у виборі правильного одягу. Зараз, пройшовши такий шлях, ми можемо сміливо заявити, що вважаємо себе не тільки піонерами та ентузіастами в галузі культури одягу, а й експертами в галузі стилю. Ми прищеплюємо смак і допомагаємо формувати гідний смарт гардероб.
Асортимент OSTRIV — це одяг, який створено з розумом і завдяки навичкам, які передаються з покоління до покоління. Це знання, які дозволяють постійно вдосконалювати крій та тканини, тим самим роблячи їх високотехнологічними. Це також незмінно висока якість ручної роботи у виконанні досвідчених майстрів.
Портфоліо брендів — більше 140 найменувань. Під час відбору колекцій ми керуємося суворими критеріями на які впливають історія та імідж бренду.
Бренди, якими ми пишаємося і які в Україні представлено виключно в OSTRIV: Red Wing, Danner, Duno, Monobi, Aigle, Clae, Pezzol 1951, ma 'ry' ya, Nigel Cabourn, East Harbour Surplus, Hansen, hevo, Ten C, Edwin, COF Studio.
Команда OSTRIV — це більше 40 людей і всі ми вже відчуваємо себе величезною родиною.
Наші клієнти вимогливі. Вони цінують якість, у них є смак і вони прагнуть до інтелектуальних речей.
Компанія має безліч реалізованих проектів. Це прем'єри колекцій, концерти та виставки.
У просторі OSTRIV відбулися концерти: музиканта Сергія Міхалка ("Ляпис Трубецкой"), джазмена Олексія Когана, актора і музиканта Олексія Горбунова (“Грусть пилота”).
Ми провели виставки: художників Едуарда Бєльського, Миколи Гончарова, Марини Борщєвської. Відбулася фотовиставка мандрівника Дениса Копилова. Пройшла зустріч із блогеркою та нутриціологінєю Олесею Єгоричевою, було проведено майстер-клас фотографа Сергія Сараханова. Окремо варто відзначити масштабний івент присвячений презентації одного з найбільш технологічних і модних брендів світу — C.P. company. Був також OSTRIT FEST та інші івенти.
Одяг, яку ми продаємо, універсальний, комфортний, у нього вигідно інвестувати. Наші речі не зношуються, вони стають вінтажними та набувають особливого шарму. Єдиний їхній недолік — вони переживають своїх господарів).
Ми дотримуємося ідеї, що правильна мода — це повільна мода і повністю згодні з такими глобальними тезами «slow fashion» як:
раціоналізм — розумне споживання та грамотне формування гардеробу;
якість (матеріалу, лекал, викрійок, виготовлення продукції);
функціональність — формування гардероба з базових речей, які гармонують між собою;
екологічність — вибір одягу з екологічно раціональних, етично вироблених або перероблених тканин;
усвідомленість — не дозволяти «зайвим речам» затримуватися в гардеробі та з повагою ставитися до того, що вже є у наявності.
Основні принципи нашої роботи — європейські традиції та спадкоємність.
Наша локація — це 1000 м2, де розміщено єдиний у Східній Європі корнер бренду Woolrich. Також у нас чудовий бар і є корнер з дитячим одягом.
OSTRIV за правом став родзинкою Русанівки, лівого берега Києва та столиці в цілому.
За майже 10 років компанія багатьом дала можливість відчути і сформувати гідний смак. Ми пропагуємо одяг, що дозволяє зібрати капсульний гардероб високої якості, який підійде на всі випадки життя. Важливо пам'ятати, що стиль — це характер, а не мода. Тому з нами ті, хто слухає себе, а не тренди.