Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

ОДЯГ КОРОЛІВ, АБО ВСЕ, ЩО ВИ ПОВИННІ ЗНАТИ ПРО BARBOUR

Ця історія про те, як винахідливість Джона Барбура, що мав значний досвід роботи з промасляними тканинами, створила куртку, яка вже понад 100 років залишається хітом.

Проваксована бджолиним воском, вона закрила всі потреби рибалок, докерів і матросів невеликого британського містечка Саут-Шилдс. Куртка захищала від поривів вітру, води, була теплою, зручною і неймовірно міцною. Згодом ця модель отримала назву Beacon (маяк) і незабаром стала візитівкою компанії Barbour.

Маючи багату спадщину, компанія є офіційним постачальником верхнього одягу для членів королівської сім'ї і в її філософії важливе місце займають сімейні цінності. Продукцію Barbour шанує не тільки Королівський двір, а й зірки шоу бізнесу.

Всі речі бренду виключно високої якості, де особливу увагу приділено деталям.

Компанія існує з 1894-го року і підтримує унікальні цінності британської сільської місцевості.

Для чоловіків Barbour випускає: куртки, жилети, сорочки, поло, футболки, джемпери, кардигани, толстовки, брюки, взуття, аксесуари.

Для жінок: куртки, блузи, сорочки, футболки, джемпери, кардигани, толстовки, кофти, штани, джинси, сукні, спідниці, взуття, аксесуари.

Колекції є також для дітей, і навіть для собак!

Найвідоміша лінія бренду — Barbour International. Це автентична мотоциклетна лінія одягу з 1936-го року. Також це назва однойменної відомої мотоциклетної куртки, яка об'єднала Англію, Шотландію та Ірландію. 30 років збірна Великобританії одягала її на мотоциклетних перегонах.

У 1936-му році онук Джона Барбура, Дункан Барбур, завзятий мотоцикліст, створив екіпіровку з провощеної бавовни під назвою Barbour International. Модель було спеціально розроблено для Міжнародного шестиденного випробування (ISDT), що відбилося на назві моделі. Незабаром куртка стала настільки популярною, що її носила майже кожна британська команда аж до 1977-го року.

У 1964-му році екіпіровку International вдягала американська команда ISDT, в яку входив відомий актор Стів Маккуїн.

Міжнародну куртку було прийнято в якості офіційної форми клубу власників мотоциклів Vincent, чия компанія відома як «виробник найшвидших стандартних мотоциклів у світі». Модель «International» було виготовлено ​​з чорної проваксованної бавовни з золотими застібками, після чого чорний та золотий кольори стали культовими для Клубу власників Вінсента.

Сьогодні куртку з характерною діагональною нагрудною кишенею, спочатку призначеною для зберігання карти, обирають як шанувальники класичного мотоцикла, так і просто поціновувачі моди.

Читайте наш матеріал про те, як ми робили тест-драйв куртки Barbour ТУТ.

Нагороди компанії:

  • Орден від Його Королівської Високості герцога Единбурзького (1974).

  • Королівська грамота від Її Величності Королеви (1982).

  • Королівський орден від Його Королівської Високості принца Уельського (1987).

  • Маргарет Барбур отримала нагороду кавалера ордена Британської імперії за заслуги перед промисловістю (1991).

  • Маргарет Барбур призначена кавалером ордена Британської імперії в Новорічному списку почесних звань (2001).

  • Премія IPC Shooting Awards в категорії «Кращий одяг для стрільби» за лінійку товарів, створену лордом Джеймсом Персі (2005).

  • Нагорода на конкурсі Sunday Times Pricewaterhousecoopers Profit Track 100 Awards (2008).

  • Премія IPC Shooting Industry Awards за кращий одяг для стрільби за куртку Linhope Endurance 3 в 1, створену лордом Джеймсом Персі (2008).

Турбота про навколишнє середовище

Barbour є учасником ініціативи, створеної в 2009 році для вдосконалення світового виробництва бавовни. Вона вчить ефективно використовувати воду, дбати про грунт, скорочувати використання шкідливих хімікатів і застосовувати принципи гідної праці.

Усі постачальники компанії дотримуються стандартів тестування і сертифікації пряжі, тканин і аксесуарів, а також дотримуються європейського регламенту щодо хімікатів та їх безпечного використання. Більшість із постачальників дотримуються стандарту гігієни навколишнього середовища та безпеки виробництва текстилю.

Так з'явився новий продукт компанії — сумка для перенесення, що складається на 40% з переробленого продукту, і на 100% придатна для вторинної переробки.

Barbour піклується про тварин, дотримуючись п'яти свобод захисту, розроблених і затверджених Радою із захисту сільськогосподарських тварин Великобританії. Це: свобода від голоду і спраги; свобода від дискомфорту; свобода від болю, травм і хвороб; свобода висловлювати (найбільш) нормальну поведінку; свобода від страху та страждань.

Компанія співпрацює виключно з шкіряними заводами, що мають акредитацію з охорони навколишнього середовища і використовує шкіру, яка є побічним продуктом харчової промисловості.

Кашемір Barbour обробляється стрижкою або розчісуванням і тільки за умови гідного тваринництва. Шерсть мериноса поставлявся з джерел, де не практикуються мулезінг й стрижка не завдає шкоди тваринам. Жоден із продуктів бренду не містить натурального хутра, ангори, мохеру, мушлів, рогів, пір'я або екзотичної шкіри.

Barbour є однією з найбільш значущих міжнародних компаній. Їх легендарні проваксовані куртки як і раніше виробляються вручну на фабриці в Саут-Шилдс.

Сьогодні компанія має магазини в більш ніж 40 країнах світу, включаючи Великобританію, США, Німеччину, Голландію, Австрію, Францію, Італію, Іспанію, Аргентину, Нову Зеландію та Японію.

ІСТОРІЯ

1894. Джон Барбур відкрив J.Barbour & Sons в Саут-Шилдс.

1908. Малкольм Барбур випустив перший поштовий каталог.

1912. J.Barbour & Sons стала J.Barbour & Sons Ltd із Джоном Барбуром в якості голови і Джеком та Малкольмом в якості спільного керуючого директора.

1917. Продаж одягу за каталогом склав 75% всього бізнесу Barbour, включаючи міжнародні замовлення з Чилі, Південної Африки та Гонконгу.

1927. Джек Барбур пішов у відставку, а головою було призначено Малкольма Барбура.

1928. До бізнесу приєднався Дункан Барбур, єдиний син Малкольма.

1936. Дункан Барбур представив лінійку мотоодягу Barbour International, яка швидко стала популярною.

1939. Дункана Барбура було покликано на війну, а управління бізнесом взяли на себе Малкольм Барбур і дружина Дункана Ненсі. Вони розробили "костюм Урсули", що став стандартним для членів підводної служби. Капітан підводного човна U-класу «Урсула» Джордж Філіпс був настільки вражений атмосферостійким захистом мотоциклетного костюма свого офіцера, що звернувся з проханням до фабрики Barbour виготовити прототип. Результатом стала куртка "Ursula", а також штани, які стали стандартом для підводників під час Другої світової війни.

1957. Компанія переїхала на околицю Саут-Шилдс, у нове приміщення заводу.

У цьому ж році у віці 48 років помер Дункан Барбур, і Малкольм Барбор знову взяв на себе управління бізнесом разом із Ненсі та її 19-річним сином Джоном Барбуром.

1964. Малкольм Барбур помер у віці 83 років, і Ненсі Барбур взяла на себе роль голови, а Джон —  керуючого директора.

1968. Джон Барбур раптово помер, залишивши після себе свою молоду вдову Маргарет та їх дворічну дочку Хелен. Маргарет відразу ж увійшла до ради директорів.

1974. Компанія отримала перший королівський орден від Його Королівської Високості герцога Единбурзького.

1980. Розроблено першу легку коротку куртку для верхової їзди з захистом від шипів — Bedale.

1980. Вперше з'явився відмітний чорно-золотий значок Barbour International на відомій однойменній мотоциклетної куртці.

1981. Компанія переїхала до нового заводу в районі Сімонсайд, де знаходиться й зараз.

1982. Бренд отримав другу королівську грамоту від Її Величності Королеви.

1983. У каталозі вперше було представлено ​​куртку Beaufort, створену Маргарет Барбур.

1987. Barbour отримав третій Королівський орден від Його Королівської Високості принца Уельського.

1988. Для підтримки місцевих і національних проектів, а також вирішення суспільних проблем, було створено фонд Barbour Trust. Для нього Маргарет Барбур пожертвувала 20% своїх акцій.

1991. Маргарет отримала нагороду кавалера ордена Британської імперії за заслуги перед промисловістю.

1994. J. Barbour & Sons Ltd відзначила столітній ювілей.

2001. Маргарет Барбур призначена кавалером ордена Британської імперії в Новорічному списку почесних звань.

2005. Barbour виграв премію IPC Shooting Awards в категорії «Кращий одяг для стрільби» за лінійку товарів, створену лордом Джеймсом Персі.

2007. Куртка Barbour стала популярною на фестивалі в Гластонбері, з'явившись на таких зірках, як Arctic Monkeys, Лілі Аллен та Руфус Уейнрайт.

2008. Бренд отримав особливу нагороду на конкурсі Sunday Times Pricewaterhousecoopers Profit Track 100 Awards. Це щорічна таблиця рейтингів, яка публікується спільно з газетою The Sunday Times, де оцінюють 100 приватних британських компаній з найвищими темпами зростання прибутку за останні три роки.

Компанія також виграла премію IPC Shooting Industry Awards за кращий одяг для стрільби за куртку Linhope Endurance 3 в 1, створену лордом Джеймсом Персі.

2013. Barbour спонсорує команду з регбі Newcastle Falcons в якості офіційного партнера з одягу поза полем (одяг гравців, тренерів і керівництва команди Ньюкасла).

2014. Бренд вперше співпрацює з британським виробником розкішних автомобілів Land Rover. Створено колекцію одягу та аксесуарів для чоловіків і жінок.

2015. Компанію вперше представлено ​​на Лондонському тижні чоловічої моди.

2016. Шотландський актор Сем Хьюен стає першим глобальним представником бренду.

2017. Запущено кампанію Barbour Way of Life, яку активно підтримали користувачі соцмереж. Вона пройшла під хештегом #BarbourWayOfLife

2018. Barbour запускає Barbour Beacon в Великобританії, взявши за основу багату спадщину бренду і надавши їй сучасного вигляду.

2019. Бренд розпочинає співпрацю з брендом ALEXACHUNG щодо жіночого одягу.

У OSTRIV бренд представлено чоловічими і жіночими колекціями, які можна подивитися і придбати ТУТ.

Маргарет Барбур одного разу сказала:

«Дизайн був і залишається основою Barbour, який ми створюємо спільними зусиллями. Нам вигідні дрібні компанії, які вони не вважають за потрібне дотримуватися оригінального дизайну тих продуктів, які вони беруть за основу свого бізнесу. Ми не віримо в те, що компанії потрібен дизайнер з гучним ім'ям, як це прийнято у брендів рівня високої моди. У нашій компанії є дизайнери напрямку casualwear, які знаходять всілякі рішення, щоб надати нашому одягу унікального та привабливого образу. Для нас дуже важливо, щоб вони розуміли всю важливість історії Barbour та її досягнення тому, що саме це і є серцем і душею бренду.»

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові