Одяг, насичений духом Америки — це, звичайно ж, Woolrich. За роки існування компанії змінилося вісім поколінь родини Річ, але цінності компанії залишилися колишніми: якість і насамперед якість.
Woolrich — це:
виключно висока якість;
функціональність;
практичність;
інноваційні матеріали.
Компанія створює позачасові універсальні речі, які ідеально поєднуються з класичним і неформальним гардеробом. Основа колекцій Woolrich — це комфортні пуховики та куртки, що не промокають. Позачасові речі бренду універсальні, ідеально поєднуються з класичним і неформальним гардеробом, а також ідеально підходять для подорожей, спорту та відпочинку.
Зараз компанія Woolrich абсолютно чітко відображає настрій сучасного міського середовища і створює ідеальний баланс між актуальними тенденціями і настроями минулого. Вона заявляє про себе як «The Original Outdoor Clothing Company» і це абсолютно виправдано.
Про парку Woolrich
Original Arctic Parka Woolrich — хіт від Woolrich і найвідоміша в світі парка, яку компанія випустила в 1972-му році.
Тепловий режим: від - 25 С і нижче.
Характеристики: міцна, не промокає, не протирається.
Зносостійка завдяки грамотному крою, який не дає пуху збиватися.
Наповнення: для кожної моделі підбирається індивідуальне співвідношення пуху і пера білої качки (80/20, 70/30, 90/10).
Історія компанії
У 1830-му році британець Джон Річ іммігрував до міста Даннстейбл у США (округ Клінтон, штат Пенсільванія). Спадковий суконщик, на новому місці він продовжив справу своєї сім'ї — організував суконну фабрику і дав їй назву Woolrich. Це похідне від англ. wool — "шерсть" і прізвища самого Джона. Річ став власником виробництва і майстром в одній особі. Спочатку продукцію він продавав сам, роз'їжджаючи навколишніми поселеннями на возі. Це була пряжа, вовняні пледи, шкарпетки та верхній одяг. Першими покупцями були дружини мисливців, єгерів лісорубів, а також місцеві робітники лісообробного підприємства.
У 1843-1845 роках через недостатнє водопостачання виробництво вовни на фабриці припинилося.
А в 1845-му Джон Річ побудував у горах центральної Пенсільванії нову прядильно-ткацько-оздоблювальну фабрику поблизу нового джерела води. Навколо Woolrich швидко виросло однойменне поселення.
1850-й ознаменувався тим, що Woolrich випустив один із класичних американських силуетів, популярних і сьогодні — відому вовняну сорочку в червоно-чорну клітинку Buffalo Check Shirt. Кажуть, що цей продукт назвали на честь стада буйволів, яким він володів.
На 1861-1865 роках на США припали нелегкі часи — Громадянська війна. У цей період Річ поставляв вовняні ковдри для американських солдатів.
У 1939-1940 роках компанією Woolrich було укладено контракт на виготовлення екіпіровки для антарктичної експедиції контр-адмірала Річарда Е. Берда.
У період Другої світової війни (1939-1945) Джон Річ поставляв вовняні ковдри для американських солдатів.
Треба відзначити 1972-й рік. Саме тоді було спроектовано легендарну куртку Arctic Parka, створену для прокладальників нафтопроводу на Алясці.
У цьому ж році з'явилася й куртка Mountain для альпіністів.
У 2012-му компанією було розроблено лінію, орієнтовану на молодих покупців. У цьому ж році Woolrich став партнером бренду вуличного одягу Supreme.
У 2013-му Woolrich об'єдналася з Portland Product Werks (PPW) для виробництва нової лінії взуття. А в 2014-му торішній коллаб було представлено на зимовому ринку роздрібної торгівлі в Солт-Лейк-Сіті, Лас-Вегасі та Нью-Йорку.
У 2015-му Woolrich відзначила свій 185-річний ювілей виставкою картин у Нью-Йорку.