Merz b. Schwanen. Ідеальна “база” з Німеччини
Merz b. Schwanen — оригінальні та якісні базові речі класичних фасонів для тих, хто цінує якісний позачасовий дизайн. Використовуючи автентичний спосіб виробництва, бренд створює унікальні тканини на круглов'язальних машинах 100-річної давнини. Так Merz b. Schwanen об'єднує досвід минулого із вимогами сучасності. Для компанії важливо, щоб все було найвищої якості: процес виробництва, матеріали, майстри, комунікації, переробка.
Стиль Merz b. Schwanen охоплює значний відрізок часу. Починаючи з 1920-х років, охоплюючи 30-і й 40-і, 50-і, а також 80-і роки минулого століття.
ВИРОБНИЦТВО
Продукція Merz b. Schwanen, а також вся вінтажна лінійка GOOD ORIGINALS, до сьогодні виготовляється в рідному регіоні Швабського Альба (гірський масив на півдні сучасної Німеччини).
Швабський Альб, відомий своїми давніми традиціями текстильної промисловості, завжди вважався оплотом з виробництву одягу. На жаль, час залишив свій слід і відбився не кращим чином: дешеве масове виробництво змусило закритися багато підприємств. Деякі з них змогли відновитися, а деякі ні.
Терпіння й багаторічний досвід — те, що необхідно у роботі з оригінальними верстатами, які працюють набагато повільніше, ніж сучасні. Кільцеві машини було розроблено більш 100 років тому, за часів модернізації швейної промисловості. У той час вони дозволили виготовляти інноваційні та дуже зручні тканини, відомі сьогодні як трикотаж. Це трудомісткий процес, завдяки якому речі виходять універсальними і міцними. Вони виглядають і навіть відчуваються на дотик зовсім інакше.
Верстати Merz b. Schwanen створено в період із 1889-го по 1960-й роки. Вони надійні, але не ідеальні. Невеликі нерівності тканини є характерними для одягу минулих років. Тканини виходять з невеликим натягом полотна і неймовірно вінтажним зовнішнім виглядом.
Полотно бренду в'яжеться відразу тубою, тому футболки не мають бічних швів. Саме у такий спосіб виробляли найкращий трикотаж у першій половині XX століття. І саме таким методом було зроблено футболку героя Марлона Брандо в легендарному "Трамвай "Бажання"".
МАТЕРІАЛИ
Merz b. Schwanen вважає, що речі не потрібно винаходити знову і знову. Тому, компанія робить акцент на створенні позачасового й довговічного одягу.
Бренд використовує високоякісні натуральні матеріали, які відповідають стандартам преміум-класу це:
органічна бавовна;
надтонка чиста вовна мериноса;
натуральна віскоза.
Maco Imit
Традиційна суміш столітньої давнини (67% бавовни та 33% віскози), яка була популярною заміною високоякісної бавовни mako з Єгипту. Це повністю натуральна легка тканина без хімічних домішок для максимального комфорту. Має приємну м'яку структуру, що забезпечує ідеальний мікроклімат для тіла.
Prima Qualität leicht
Щільна натуральна комфортна тканина з 100% органічної бавовни без хімічної обробки, яка забезпечує кращий мікроклімат для тіла.
Baumwolle 3 fädig
Комфортний міцний матеріал з триниткової 100% органічної бавовни. Однотонне трикотажне полотно з м'якої крученої нитки.
Baumwolle 3 fädig schwer
Комфортна щільна 100% органічна трьохниткова бавовна з однотонного трикотажного полотна.
Джерсі з органічної бавовни
Легкий одношаровий матеріал виготовлений з чистої 100% органічної бавовни. Популярна річ, яку можна носити цілий рік.
Органічний хлопок фліс
100% органічна бавовна, яка приємна на дотик і створює максимальний комфорт. Це робить її деальним варіантом на кожен день.
МІСІЯ БРЕНДА
Місія бренду — шанувати унікальне минуле і вносити зміни з урахуванням сучасних тенденцій.
Зокрема:
Пропонувати оригінальні, органічні та якісні базові речі, які постійно удосконалюються.
Покращувати якість життя клієнтів.
Використовувати екологічно чисті натуральні матеріали, створюючи позачасовий продуманий дизайн.
Створювати якісні продукти, враховуючи спадщину минулого.
Використовувати автентичний спосіб виготовлення унікальних тканин грунтуючись на столітньому досвіді.
Використовувати у виробництві оригінальні круглов'язальні машини.
Особливий текстиль заслуговує спеціальної упаковки, яку бренд створює за своїм власним оригінальним дизайном.
ПОЛІТИКА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Прагнучи внести свій вклад у щасливе майбутнє, компанія постійно розвивається наслідуючи довгострокові принципи:
вибір натуральних, екологічно чистих і перероблених матеріалів;
чесне виробництво в соціально відповідальному робочому середовищі Німеччини та Португалії;
справедливі умови праці.
ЕКОЛОГІЧНІСТЬ
Тривале користування одним і тим ж одягом економить безліч ресурсів. Тому свої текстильні відходи Merz b. Schwanen збирає і переробляє за допомогою місцевої компанії, яка також використовує відновлювані джерела енергії.
Важливо пам'ятати, що виробництво однієї футболки з натуральної бавовни економить понад 430 літрів води. У Греції, звідки постачається органічний хлопок бренду, фермери використовують крапельне зрошення, яке забезпечує точковий полив кожної рослини. Органічно оброблювані землі також мають здатність скорочувати викиди метану у вигляді парникових газів, які завдають величезної шкоди клімату, за рахунок окислення і мікробної трансформації в атмосфері.
ІСТОРІЯ
1911. Сімейну компанію було засновано Бальтазаром Мерцем як «Balthasar Merz beim Schwanen» у Швабському Альбі й залишалася сімейним бізнесом до 2008-го року.
2008. Процеси глобалізації, які домінували на початку 20-го століття, призвели до занепаду німецької текстильної промисловості через те, що іноземні та місцеві компанії використовували працю країн з низькою заробітною платою. Зрештою, «Balthasar Merz beim Schwanen» не зміг наздогнати ці компанії й був змушений закритися через відсутність замовлень.
2011. Рік, коли бренд було перезапущено.
Одного разу, знайшовши на блошиному ринку в Берліні футболку «Balthasar Merz beim Schwanen», дизайнер чоловічого одягу Петер Плотніцкі та його дружина Гітта, вирішили об'єднатися з однією з останніх текстильних фабрик, що залишилися в Альбштадті, невеликому містечку на Швабському Альбі. Після переоцінки традиційного способу виробництва з використанням раритетних круглов'язальних машин і отримання прав на використання назви «Merz b. Schwanen» від нащадків Бальтазара Мерца, бренд було перезапущено.
Першу колекцію чоловічого одягу було представлено на виставці Bread у січні 2011-го року в Берліні. Всі речі було розроблено Пітером та Гіттою.
З моменту запуску, бренд «Merz b. Schwanen» продається більш ніж у 35 країнах. Компанія співпрацює з такими брендами і дизайнерами, як Nigel Cabourn, Junya Watanabe, Rowing Blazers та Monocle.
Логотип бренду — лебідь — символ енергії, чистоти й свободи. Гітта та Петер Плотніцкі кажуть: «Ми продовжуємо історію «Merz b. Schwanen», пропонуючи сучасний дизайн і нові склади тканин, розробляючи нові стилі, створені з урахуванням багатої спадщини бренду».
В OSTRIV бренд представлено світшотами, футболками, шортами, светрами, худі, спортивними кофтами та брюками.