Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

MAHARISHI. Поєднання мистецтва та стилю

Стиль мілітарі не завжди означає камуфляж, нашивні кишені та великі ґудзики. Це своєрідна філософія прихована в тканинах, крою та дизайні. Розвінчати міфи про цей напрям вирішив Харді Блехман, створивши одяг, натхненний військовою екіпіровкою. Одночасне використання зеленого забарвлення й акцентних візерунків популяризує природне походження стилю та відокремлення від військових асоціацій. Бренд вперше з’явився в OSTRIV цієї зими та відразу вразив своєю унікальною колекцією з вишивкою від художника Будди-Дхарми Таші Маннокса, присвячену 30-річюю компанії.

Поєднання мистецтва та стилю на полотні лондонського бренду MAHARISHI вражає. Засновник Харді Блехман по своїй натурі пацифіст, тож основна ідея цього бренду передати антивійськовий жест та зберегти функціональність одягу. У перекладі MAHARISHI означає великий провидець, гуру. Походження цієї назви не дивує, адже ще підлітком Харді полюбив культуру Азії та встиг попрацювати на місцевих фабриках. Там же й відкрив для себе матеріал на основі волокон коноплі та органічну бавовну. Блекман почав використовувати екологічні матеріали ще задовго, до того як це стало мейнстрімом. Перша колекція складалася з робітничої сорочки, брюк-карго та польової куртки.


Важливе про британський streetwear-бренд.

  • Створений у 1994 році з метою виготовлення міцного, екологічно чистого та безпечного одягу. З самого початку використовувались виключно органічна бавовна та натуральні волокна. Це і є своєрідний зв’язок з природою, який закладений глибоко в філософію бренду.

  • Харді Блехман був буквально одержимий своїм дітищем. Створював та реалізовував речі на місцевому ринку сам. Спочатку власна справа була збитковою, адже в кризові 90-ті ціна була важливіша за якість.

  • На початку 2000-го MAHARISHI був на піку своєї популярності, а Харді Блехман отримав нагороду “Дизайнер року вуличного одягу” від Британської премії моди. На той час речі бренду носили тогочасні ікони стилю: Бред Пітт, Дженніфер Еністон, Вікторія та Девід Бекхеми. Але популярність екологічного одягу швидко згасла, переключивши увагу аудиторії на джинсові тренди.

  • Харді обожнював подорожувати та майже з кожної своєї поїздки привозив ексклюзивний військовий одяг. Завдяки своїй любові до мілітарки, у 2004-му випустив енциклопедію камуфляжу під назвою «Disruptive Pattern Material». Дизайнер запевняє, що таке забарвлення — відлуння природної палітри.

  • У період кризи, втриматися на плаву дозволяло лише власне виробництво. Працівники фабрики відшивали одяг для інших брендів, що дало змогу забезпечити себе. Харді в цей час не здавався, розробляв нові матеріали та переосмислював концепцію бренду.

  • Популярність MAHARISHI з 2010 року поступово зростає серед молодого покоління та учасників streetwear-культури. Цьому сприяють співпраці з культовими брендами та знаменитостями, зокрема зі Тревіс Скотт.

  • У 2019 році з’являється перший магазин бренду поза межами Лондона, у Нью-Йорку.

  • Цього, 2024 року, бренд святкує своє 30-річчя, будучи на піку своєї популярності. Сьогодні це унікальний лейб, що переосмислив значення камуфляжного одягу та яскравих принтів.

Знакові колаборації бренду:

— MAHARISHI х FRACAP

— MAHARISHI х NIKE

— MAHARISHI х SUICOKE

— MAHARISHI х REEBOK

— MAHARISHI х ADIDAS

— MAHARISHI х MIZUNO

— MAHARISHI х G.H. BASS & CO

Та ще багато крутих колаборацій з іншими брендами, митцями, музичними лейблами та виконавцями.


“ДНК бренду — гра протилежностей. Життя та смерті. Сходу та Заходу. Камуфляжу та чіткої видимості. Війни та миру”.

Для створення колекції весна/літо 2024 року MAHARISHI запросили до співпраці відомого художника Будди-Дхарми Таші Маннокса. Увесь одяг з вишивкою від автора присвячений Новому року за місячним календарем та ювілею бренду. Митець розробив власний унікальний стиль, непідвладний часу. На кожній речі колекції SS24 зображені унікальні принти з вишитим драконом.

  • Abundance Dragon (дракон достатку). Жовтий дракон із вкраплень листового золота. Містить атрибути тибецького мистецтва Карма Гадрі.

  • Striped Temple In The Clouds
    (смугастий храм у хмарах).
    Принт, що символізує спільне мистецтво Таші Маннокса та MAHARISHI.

  • Descending Dragon (дракон, що спускається). Дракон, що уособлює сміливий характер та рух життя.

  • Tibetan Qing Inked Dragon (Тибетський Цин, пофарбований чорнилом Дракон). Символ стихійних сил, що керують змінами пір року.

  • Rainbow Cloud-study, vertical (райдужна хмара-етюд, вертикальна). Уособлення небесних проявів. Форми та кольори мають особливий код та гармонію, що створює певний баланс.

Підсумуємо про MAHARISHI:

  • один з найкращих виробників камуфляжного одягу в усьому світі;

  • виразний дизайн від відомих митців у азіатському стилі з глибинними сенсами;

  • висока якість виробництва: тільки якісне обладнання та новітні техніки. Кожен етап виробництва суворо контролюють;

  • екологічні тканини: органічна бавовна та волокна коноплі;

  • цінності, збережені з самого початку створення бренду.

Обов’язково завітайте в OSTRIV та приміряйте культовий лондонський одяг з елементами східної культури. Він точно зачарує вас з першого дотику: якість та особлива азійська енергетика. Замовити онлайн можна тут.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові