Дизайн, креативність та динамічність — головні атрибути італійського бренду DUNO, який спеціалізується на виробництві верхнього одягу для чоловіків і жінок. Зокрема, на пуховиках, пальто та парках. Бренд характеризується надійним і технологічним авангардним одягом, який має яскраву індивідуальність і впізнаваність.
Сила компанії — в дослідженнях, до чого її підстьобує невгасаюча цікавість. DUNO відкритий до всього нового і черпає натхнення в різних сферах — від архітектури до музики, від кулінарії до літератури.
Аудиторія бренда — молода та сучасна. Це космополіти, які стежать за останніми тенденціями моди.
Компанія виникла завдяки команді професіоналів, об'єднаних багаторічним досвідом у світі верхнього одягу. Всі вони визнали за необхідне створити новий бренд, який враховував би всі поточні світові тенденції ринку. DUNO було задумано для подорожей, поєднуючи в собі вишуканий стиль, відмінну якість і практичність речей.
Філософську концепцію DUNO засновано на ідеї створення верхнього одягу для справжнього громадянина світу, який не прив'язаний до конкретного місця і, який по-новому і абсолютно по-своєму дивиться на все, що його оточує.
Назва бренду є абревіатурою, яку утворено від "DUde New Origin". Одне з дослівних перекладів звучить як "Піжон нового покоління" або "Піжон нової формації".
Асортимент. DUNO поєднує класичні й традиційні речі. Колекції містять польові нейлонові куртки зі швами звареними термозваркою, пухові куртки з трубчастим покриттям, тренерські куртки і тренчи зі знімною підкладкою, де вовняну тканину ватину з'єднано із захисною водонепроникною мембраною. Класична вітрозахисна куртка з технологічної тканини — це більше, ніж просто одяг для активного відпочинку.
Продукція бренду має культову чарівність — це одяг у стилі хайтек, який добре поєднується з чистотою абсолютного монохромного кольору. Це футуристичний бренд без будь-яких логотипів і надмірностей.
Створення моделей для бренду — це творчий процес, який поєднує в собі дух міста і елегантність. Компанія приділяє пильну увагу найдрібнішим деталей, використовуючи популярні, але стримані кольори і тканини, щоб досягти продуманого образу. Мінімалістичний дизайн одягу та технологічні тканини розроблено, щоб служити людині, а не навпаки. Об'єми фасонів DUNO завжди гармонійні, а їх забарвлення ненав'язливе.
Фасони Duno мають ідеальну посадку. Особливу увагу бренд приділяє деталям. Наприклад, кишеню може використовуватися як додатковий захист для рук, де підкладку виконано з флісу, що прекрасно зберігає тепло. У куртках, пуховиках і тренчах використовується водонепроникна захисна мембрана.
Колірна гамма бренду: чорний, темно-коричневий, білий, сірий, сріблястий, попелястий, оливковий, пісочний, бордо, молочний, зелений.
Матеріали. Склад пухових курток бренду: 90% пух й 10% перо. В решті верхньому одязі використовуються матеріали: поліамід, поліестер, шерсть, віскоза.
Верхній одяг DUNO витримує будь-які погодні умови і максимально комфортний за низьких температур. Речі бренду легко міксувати, створюючи безліч актуальних луків.
Підсумуємо. Верхній одяг DUNO — це:
мінімалістичний дизайн;
висока якість;
комфорт;
ідеальна посадка;
універсальність фасонів;
практичність;
технологічні тканини.
У OSTRIV бренд представлено: куртками, парками, пуховиками, пальто, жилетами, а також спортивними кофтами та брюками.