EDWIN. ПОЦІНОВУВАЧ ТРАДИЦІЙ ТА STREETWEAR ІКОНА
Вуличний стиль, який раніше транслювався за допомогою бунту та зухвалого зовнішнього вигляду, наразі знизив свій градус протесту. Теперішній streetwear — це можливість продемонструвати оригінальність свого смаку та стилю. І це перш за все зручний повсякденний одяг, який постійно еволюціонує.
Один із брендів, який давно й міцно зайняв своє почесне місце в ніші streetwear — японський бренд EDWIN.
В його асортименті сорочки, куртки, шорти, штани, джинси, товстовки, гавайки, світшоти та, звичайно ж, легендарні фірмові джинси.
Японці, справжні поціновувачі традицій, з властивим їм педантизмом підійшли також до збереження традицій виробництва деніму. Моделі бренду поєднали в собі автентичність, крутий дизайн та інноваційні розробки.
Легендарні джинси EDWIN — це:
Висока якість.
Повага своїх традицій.
Позачасовий дизайн.
Ручна робота.
Важливе про компанію:
Перша в Японії компанія, яка почала випуск власної джинсової тканини.
У виробництві джинсів використовується старе ткацьке обладнання човникового типу. За його допомогою можна виткати вузьку кромку і немає необхідності обробляти край вироби оверлоком.
Компанія виробляє джинси з важкого деніму в 16 унцій з відомим веселковим краєм селвідж.
EDWIN є першою компанією, яка розробила «старе прання» для створення ефекту потертості. Весь процес здійснюється вручну, а джинси зберігають якість і міцність.
Сучасний streetwear багатогранний, але головними чинниками залишаються практичність і комфорт, і це саме ті якості, які чудово поєднує в собі EDWIN. Про свою продукцію компанія говорить як про позачасову та позасутиаційну. Ту, яку можна носити тривалий час і успішно комбінувати в різних луках. Компанія ніколи не зраджує своєму стандарту. Її речі лаконічні, акуратні, відображають японську культуру і часто натхненні хітами минулого.
EDWIN йде в ногу з часом постійно запрошуючи зовнішніх кріейтерів для створення колабів.
Колаборації бренду: Edwin + Arjun, Kidill x Edwin, Kaweco x Edwin, Toshifumi Kiuchi for Edwin, Nalgene x Edwin, Fruta Prohibida for Edwin, Trippin x Edwin, Kidll x Edwin x Jamie Reid, Edwin by Ryan Hawaii, Ornement x Apollo for Edwin , Till Pulpaner for Edwin, Apollo Thomas for Edwin, Bleach for Edwin, Lala & ce for Edwin, Edwin x Dimensions 2019, Edwin x Jean School, La playa for Edwin, Тако Сан x Edwin, Jules Cruveiller for Edwin, Check Morris for Edwin, Edwin x Pacemacer, Есіхіко Сато x Edwin, Converse Stars x Edwin, Edwin x Cainz, Тако-сан x Edwin.
Одна з останніх колаборацій — з художником Fortress Collage, також відомим як Корі Ніколсон. Озброївшись ножицями та своїм архівом журналів, він опанував мистецтво аплікації створюючи колажі для сезону весна / літо 2021.
Художник застосовує унікальний стиль у роботі з архівними фото. Використовуючи яскраві кольори та ботанічний символізм, він створив характерні самоцензуровані зображення.
Для свого проекту Корі Ніколсон використовував худі й оверсайз футболки від EDWIN в якості чистого аркуша.
А також:
Історія бренду
1947. У Токіо (Японія) засновано компанію EDWIN. Її засновник Тцунемі Йонегаці (Tsunemi Yonehachi), яким Японія зобов'язана повальним захопленням джинсами.
Тцунемі був одним із перших торговців, хто в післявоєнну епоху привіз важкі американські джинси в Японію. Почавши з імпорту матеріалу з США в 1947-му, компанія адаптувалася до непростих післявоєннх умов і відкрила власне виробництво, яке принесло їй всесвітню популярність завдяки якості та різноманітності виробів. Втім, не все було так гладко.
Через 4 роки, в 1951-му, у Тцунемі на руках вже був матеріал, створений на батьківщині, але до того істинного «японського деніму» було ще далеко — погана якість та висока ціна не виправдовували витрачених зусиль. Цілих 10 років знадобилося для того, щоб довести матеріал до конкурентоспроможного стану і випустити першу модель джинсів EDWIN.
У 1961-му році, натхненний зростаючим попитом, EDWIN (чия назва походить від творчої перестановки літер у слові «DENIM») представила перші джинси японського виробництва.
Справжній прорив можна віднести до 1963-го року, коли EDWIN справила найважчий на той час денім (16 унцій), де було використано «веселковий край» (rainbow selvedge) з трьох кольорів. Вона стала однією з головних пам'ятних деталей та існує в моделях бренду й зараз.
Все про SELVAGE DENIM читай ТУТ.
До 1970-х років компанія зарекомендувала себе як піонер у виробництві джинсів, експериментуючи з техніками прання в пральній машині EDWIN. Цей метод вплинув на процеси прання джинсової тканини по всьому світу. Серед нововведень: ONE WASH — процес попереднього прання для усунення усадки перед покупкою, та OLD WASH — попереднє прання камінням, яка створює вицвілі кольори.
На цьому внесок компанії в індустрію деніму не закінчився. У 1970-х роках Edwin почав застосовувати прання для штучного старіння речей, що надавало речам більш унікального вигляду, робило їх м'якшими, та таким чином тканина мала стійкість до тертя. Цей метод було удосконалено в 80-х, коли вигадали прання з камінням, що дозволяє зробити потертості ще органічнішими. Сьогодні «stone wash» використовується практично кожною компанією, що працює з денімом.
Дев'яності були періодом відродження для багатьох важких та архівних моделей EDWIN, а вже в 2003-му відбувся повноцінний вихід на європейський ринок, який нарешті доніс всю якість і різноманіття японського деніму до нової аудиторії. Це зробило популярність бренду дійсно інтернаціональною.
Сьогодні бренд виробляє не тільки джинси, а й одяг для повсякденного життя з 100% бавовни. EDWIN продовжує встановлювати золотий стандарт у виробництві джинсової тканини в Японії, пишаючись використанням ексклюзивних тканин, революційних технологій виробництва, сучасного оздоблення та досягнень у дизайні й посадці речей.
Все про ІСТОРІЮ ДЖИНСІВ читай ТУТ.
На сьогодні компанія орієнтована на три ринки. Це Японія, Європа та США. Штаб-квартира EDWIN знаходиться в Токіо.
У OSTRIV бренд представлено брюками, сорочками, футболками, куртками, лонгслівами, худі, шортами та джинсами.