Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

Бігаєш? HOKA ONE ONE — САМЕ ТЕ, ЩО ТОБІ ПОТРІБНО!

Ті, хто займається бігом, аматори або професійні спортсмени, всі розуміють складність процесу та супутні проблеми зі здоров'ям. Тому так важливо усвідомлено підійти до вибору взуття.

ЗДОРОВ'Я ТВОЇХ НІГ

HOKA ONE ONE — взуттєвий бренд, який дає відчуття польоту. Навіть слоган компанії звучить як "time to fly" —"час літати".

Компанія вважається найбільш швидкозростаючою в світі з виробництва кросівок. Її взуття неймовірно легке і дозволяє ногам рухатися природно та з максимальним комфортом, ніби ви літаєте над землею. Навіщо ж бігати, якщо можна літати?

ВИНАХОДЖУЮЧИ КРОСІВКИ НАНОВО

Радикальні зміни часто відбуваються під час спроби вирішити просту проблему.

Первинною метою HOKA ONE ONE було поліпшити витривалість бігунів, розробивши взуття, яке б допомогло швидше спускатися з гори. Захопившись його розробкою, бренд практично заново винайшов кросівки.

Розробляючи їх, дослідники вночі займалися трейлраннінгом, а вдень гравітаційними видами спорту застосовуючи принцип «форма наслідує функцію».

Рішенням стала модель, яку спочатку виробники взуття не сприймали всерйоз, але проте його було із захопленням сприйнято бігунами, які почали вигравати в ньому змагання, що привернуло увагу покупців.

Зміна конструкції дала можливість спортсменам долати в складних умовах до 100 миль. У результаті нове взуття також полегшило спортсменам не лише спуск з гори, а й підйом вгору.

СЕКРЕТИ КОНСТРУКЦІЇ

Міжподошва у вигляді м'якої подушки схожа на маршмеллоу. Надлегкі й нескінченно м'які міжподошви HOKA ONE ONE різної товщини забезпечують чудову амортизацію, комфорт й підтримку стопи.

Підошва Meta Rocker у вигляді колеса. Така форма підошви дозволяє повільно перекочуватися з п'яти на носок і назад.

Active Foot Frame — активна опора для ноги у вигляді ковшового сидіння. Вона діє як ковшоподібне сидіння в гоночному автомобілі утримуючи п'ятку і надійно втискаючи ступню в міжподошву.

Інтелектуальна підвіска PROFLY. Двокомпонентна міжподошва PROFLY полегшує крок забезпечуючи унікальну м'яку посадку, але досить різку ходу.

J-FRAME — стабільність і свобода. Інноваційну технологію розроблено для боротьби з гіперпронацією і вона забезпечує щільну об'ємну підтримку піною на медіальній ділянці, де ступня зазвичай скочується всередину.

Шар з вуглецевого волокна. Такий прошарок дозволяє агресивну динаміку. Шар загинається під пальцями ніг і забезпечує повільний перехід під час ходьбі й бігу.


HUBBLE HEEL — безперервний рух. Грунтуючись на спадщині HOKA ONE ONE, подовжена п'ята призначена захищати від струсу при ходьбі, створюючи повільні перекати.

ІСТОРІЯ БРЕНДА

2006. Відомий ультра-марафонець і трейлраннер Ніколя Мерму (Nicolas Mermoud) бере участь у трейловому забізі на 166 км і займає восьме місце.

2007. Ніколя Мерму посів третє місце на змаганні Ultra-Trail du Mont Blanc. У той період він відчував величезне навантаження на м'язи та суглоби. Це відчувалося при швидкому спуску під гору, тому постійна напруга заважала йому розкрити свої можливості. Він потребував взуття, яке б зменшувало навантаження та забезпечувало ефективну амортизацію на гірських маршрутах.

2008. Ніколя Мерму усвідомив потребу в високоамортізірованому взутті. Початком історії HOKA ONE ONE вважається зустріч Ніколя з Жан-Люком Діаром (Jean-Luc Diard), виконавчим директором Salomon Group. Той був відомим своїм креативним підходом до нових технологій у спорті й до моменту зустрічі з Ніколя вже мав ідею зі створення кардинально нової концепції бігових кросівок.

Мерму та Діар, будучи досвідченими бігунами знали, що в першу чергу необхідно захистити суглоби від ударного навантаження і створити комфорт під час бігу на довгі дистанції. Тому головною ідеєю стало збільшити амортизацію за рахунок збільшення товщини підошви і всього кросівка. Вони надихнулися принципом «негабаритних технологій» — збільшена площа торкання збільшує стабільність і контроль руху.

Створити ідеальний склад для підошви допомогли хіміки китайської взуттєвої фабрики з'єднавши 10 хімічних речовин і різні методи спікання матеріалів. Як результат — легка, м'яка, і дуже товста піна в 29 мм з чудовою амортизацією. У порівнянні з традиційними, нова підошва HOKA ONE ONE була товща на 18 мм, що забезпечило більш ефективне гасіння ударного навантаження.

Один із перших прототипів кросівок HOKA ONE ONE мав високу підошву в області п'яти в 35 мм, а в зоні носка — 29 мм, тому перепад становив всього 6 мм. Він був практично природним і знижував стомлюваність оберігаючи від травм. У традиційних же бігових кросівках перепад варіювався від 8 до 12 мм і створював додаткове навантаження на п'яту знижуючи швидкість, ефективність і провокуючи отримання травми голеностопа і колінних суглобів.


2008. Карл Мельцер, переможець 35 трейлових забігів на 100 миль і один з видатних ультра-марафонців США, протестував прототип HOKA ONE ONE "Mafate" й відразу став фанатом моделі. Він був першим спортсменом, хто виступив зі спонсорською підтримкою бренду.

2009. Дебют кросівок відбувся на 169-кілометровому трейловому забізі. На розминці їх протестували п'ятеро спортсменів і ефект був настільки позитивним, що вони вирішили бігти в них весь марафон.

2010. В офіційний продаж надійшла перша модель кросівок "Mafate" й спочатку вона користувалися попитом лише в деяких регіонах США. Щоб збільшити обсяг продажів, слідом на ринок вийшла модель "Bondi B" — кросівки для бігу по асфальту, а потім і модель "Stinson B Evo". У той час дизайн кросівок був незвичним та насторожував. І це стало головною перешкодою в розвитку бізнесу Hoka.

Той період виявився непростим для компанії. На американському ринку бренд чекала перешкода у вигляді повального захоплення природним бігом, що мало на увазі взуття на дуже тонкій підошві, а то і зовсім біг босоніж. Не допомагало ситуації з розкручуванням і те, що взуття HOKA ONE ONE було орієнтовано на професійних спортсменів і ультра-марафонців.

2011. Вартість пари кросівок HOKA ONE ONE досягла 160$ ​​й на думку бренд-менеджера компанії у неї був великий потенціал за умови грамотного фінансування.

2013. Жан-Люк і Ніколя звернулися до компанії Deckers, яка володіла брендами Teva та UGG, й запропонували придбати права на HOKA ONE ONE. Операція була успішною і в тому ж році в Америці відкрилися перші 6 точок продажів кросівок, і за три роки обіг компанії виріс з 5 до 100 мільйонів доларів.

Зараз. Кросівки бренду стали абсолютно досконалим продуктом поєднавши в собі всі необхідні характеристики для комфортного, здорового і продуктивного бігу, а також чудовий дизайн, який користується популярністю.

У OSTRIV ми зібрали найкращі моделі бренду. Вибирайте те, що до душі вже зараз!

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові