ЗАГАДКА SUICOKE

Истории компаний | 23 декабрь 2021
ЗАГАДКА SUICOKE

Незважаючи на те, що бренд було створено у 2006-му році, його вже прийнято вважати культовим. Японська компанія SUICOKE (читається як "Суікок") не стримує свій політ фантазії й дозволяє собі оригінальні та екстравагантні моделі взуття. Найчастіше результат таких експериментів — співпраця з відомими брендами.

У колабораціях з SUICOKE було викрито: October's Very Own, Midorikawa, Elder Statesman, Daniel Arsham, TAKAHIROMIYASHITA The Soloist, Evisu, Daniel Arsham, Doublet, MARSELL, mastermind Japan, John Elliott, CLOT, NEIG. Martens, Aries, John Elliott, GOLF WANG, Vibram, GOLF, maharishi, Aimé Leon Dore, Aries, John Elliott x Blackmeans, FCRB, Needles, Cecilie Bahnsen, HAY, TOGA, Brain Dead, Doublet Aimé Leon Dore, BAPE, Tyler, the Creator, Джон Елліот та інші.

Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content


Крім співпраці з дизайнерами стрітвір одягу, бренд став співавтором колекцій брендів високої моди — Palm Angels та Moncler. Сандалі, які було створено, продемонстрували на модних показах. Така неймовірна кількість спільної творчості — яскравої та оригінальної, створила форми та конструкції, за якими полюють модники і які вже стали новою класикою.

Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content

Suicoke найбільше цінує атмосферність й естетику та відносить себе до slow fashion. Але про бренд і його засновників відомо дуже мало, тому що він вважає за краще зберігати ноту таємничості й пропонує клієнту зосередитися безпосередньо на продукції.

ЯК ВСЕ ПОЧИНАЛОСЯ?

2006-й рік. Компанія розпочала свій шлях із випуску інтер'єрної продукції.

2007-й. Бренд розширився і став також випускати замшеві чоботи. Так тривало до кінця нульових.

2010-й рік. З'явилися перші моделі бренду. Наприклад, кросівки Corthethu, які говорили про первісний неординарний підхід компанії до стилю. Хоча це була ще повна протилежність сучасному впізнаваному Suicoke, вже тоді відчувався дух бренду.

2012-й рік. Компанія оголосила про випуск своїх оригінальних сандалів, оснащених підошвою Original Eva, з п'ятою, що виступає, і природним склепінням стопи. Така конструкція допомагає скоротити навантаження на ноги. Компанія тісно співпрацює з Vibram — світовим лідером з виробництва та розповсюдження гумової підошви з високими експлуатаційними характеристиками.

Це був рік, коли фірмова лампа у вигляді матрьошки стала першим продуктом компанії, яка залишила межі Японії.

2014-й рік. Іноді в історії компаній трапляється доленосний поворот, так сталося і з SUICOKE. Незважаючи на те, що сандалі зазвичай призначено для туристів, рік став доленосним для компанії  — модники помітили й почали обговорювати фірмові сандалі SUICOKE. Бренд знайшов своє "я" і успішно зайняв нішу завдяки експериментальному взуттю, зокрема, завдяки саме цим сандалям.

Компанія також розпочала свій шлях успішних колаборацій.

2016-й рік. Зростання бренда стає ще очевиднішим, збільшується кількість роздрібних мереж.

2017-й рік. Відкрився північноамериканський інтернет-магазин бренда.

Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content

Чим викликано такий інтерес до бренда?

  • По-перше, фасонами. Раніше ніхто не наважувався експериментувати як SUICOKE. Дизайн справді став відомим і має особливу естетику, яку ні з чим не сплутаєш.

  • По-друге, це дуже зручне взуття.

  • По-третє, застосовуються матеріали лише найвищої якості. Тому взуття має високі експлуатаційні характеристики, роблячи його практичним.

Бренд використовує неопренові вставки, регульовані нейлонові ремені, устілку Vibram, тканий логотип і підошву Vibram Morflex.

ТРОХИ ТАЄМНИЧОСТІ

Багато чого в SUICOKE оповите таємницею. Його засновники залишаються анонімними, а материнська компанія Orgy відкрила свій перший фізичний магазин лише у квітні 2019-го року. Менеджер бренда з міжнародних продажів Джиніч Люн (Jinichi Lune) каже: “У SUICOKE ми плануємо зробити свій імідж максимально відкритим для інтерпретації, щоб уникнути будь-яких упереджених переконань.” Така таємничість щодо процесів компанії є фішкою. Вона фокусує увагу клієнта виключно на продукції, що дозволяє споживачеві оцінити без упереджень. Анонімність стосується будь-якої інформації про внутрішню роботу компанії. Бренд також не повідомляє, скільки дизайнерів працює в команді.

КОНСТРУКЦІЯ

Vibram FiveFinger — універсальне рішення у мінімалістичному стилі. Полегшена альтернатива спортивному взуттю, що забезпечує максимальну гнучкість. Дозволяє імітувати ходьбу босоніж і відчувати природний рух стопи. Використовується лише з підошвою Vibram.

Ory plugin content

HAE (High Abrasion EVA) — підошва з високою абразивністю. За допомогою цієї технології було створено модель VIBRAM INJECTION. У ній використовується матеріал Morflex HAE, що забезпечує безшовну тривимірну формовану конструкцію. Ця технологія встановлює нові стандарти якості та довговічності. Зберігає гладкість текстури та міцність, що практично при тривалому використанні.

Ory plugin content


Матеріал "SHERPA" від SUICOKE має спеціальну водонепроникну мембрану на зворотній стороні верха. Він поєднує в собі чудові водонепроникні та вітрозахисні властивості.

Ory plugin content

VIBRAM ARCTIC GRIP (Арктичне захоплення від Vibram) — інноваційна технологія, спеціально розроблена для роботи на мокрому льоду. Це унікальна суміш полімерів у поєднанні з передовою технологією обробки. Забезпечує найкраще зчеплення з льодом, довговічна та високоякісна. Має термо хроматичний виступ на кожній підошві, що дозволяє користувачеві дізнатися, що температура досить низька для утворення льоду. Індикатор стає від білого до синього за нормальної температури близько 0 градусів за Цельсієм.

Ory plugin content

Антибактеріальний прошарок, який є шаром устілки. Бореться зі зростанням бактерій цвілі, які можуть викликати плями та неприємні запахи. Не змивається та не стирається з часом. Має подушечки з етиленвінілацетату, які розташовано на п'яті, згині стопи та пальцях ніг, зменшуючи цим дискомфорт під час ходьби.

Ory plugin content

Устілка Vibram. Компанія прагне забезпечити унікальний дизайнерський підхід, використовуючи матеріали найвищої якості. Використання устілки Vibram допомогло компанії закріпитися на ринку та створювати сильні та інноваційні продукти.

Ory plugin content

КОМПАНІЯ ЗАРАЗ

Завдяки своїй оригінальності, функціональності та високій якості продукції, компанію визнано у всьому світі. Бренд враховує смаки та потреби всіх типів клієнтів: туристів, модників, спортсменів. Як одного разу в історії з джинсами, які, розпочавши шлях як робочий одяг, з часом з'явилися на подіумах, SUICOKE хоче з'явитися на червоній килимовій доріжці. На думку компанії, у фірмових сандалях можна гуляти пляжем, вечеряти в ресторанах, вирушити в походи або бігати на побачення.


Різноманітність продуктів SUICOKE дозволяє конкурувати із загальноприйнятими нормами. Бренд продає набагато більше, ніж просто сандалі, додавши до асортименту навіть зимові моделі, які можна знайти в колекції FW21.

Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content

Основна лінійка популярних сандалів косплеїть типовий стиль 80-х та 90-х. Але все інше — більш екстравагантний формат, який ближче до інтересу до всьому “ugly”. Чарівна некрасивість стала синонімом стилю та явним тимчасовим маркером.

SUICOKE має талант передчуття, що саме впишеться в поточні тренди. Також слід відзначити й успіх його комунікацій, завдяки яким відбулася така кількість успішних колаборацій. Японський бренд перевернув сприйняття сандалів та зробив їх актуальними. Крім них, в асортименті зараз є: черевики, напівчеревики, чоботи, чоботи в стилі UGG, файвфінгерс, лофери, боти, капці та мокасини.

Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content
Ory plugin content

В OSTRIV моделі бренда представлено поки що лише парою моделей, але це вже є шансом познайомитися з легендою та відчути всі її переваги.



SKU list: 2189540, 2189524, 2189517, 2189533
Link: https://ostriv.ua/ru/brands/suicoke/