CMF OUTDOOR GARMENT
Ніщо так не описує характер людини, як її одяг.
CMF OUTDOOR GARMENT — японський утилітарний стиль на полицях OSTRIV. Бренд, що уособлює злиття гірського одягу з міським. Бунтарський характер та 100-річна історія.
Для кого цей бренд? Для тих, хто не боїться викликів, обожнює стильні технологічні речі та любить активний відпочинок на природі. До речі, цей бренд є яскравим представником стилю outdoor, про який вже писали в нашому попередньому матеріалі.
Трохи про історію CMF. Бренд був створений ще в далеких 1910 роках у Сіетлі (США). Виготовляли пуховики та ковдри з якісних матеріалів, що користувалося шаленим попитом на північному заході Америки, регіонах з суворими зимами. Але вже в 1980-х компанія розпалася. Макото Окая, засновник відомого японського магазину Lost Hills, настільки вразила концепція бренду, що він вирішив його відродити. І сьогодні це дійсно крутий лейбл, який користується популярністю в Кореї, Японії, Китаї, Канаді та країнах Європи.
Коротка ремарка про Lost Hills. Це популярний лейбл із Харадзюку — квартал Сібуа, де збираються модники. У 1980 роках дизайнери Йоджі Ямамото та Рей Кавакубо започаткували рух “Karasu Zoku” — вуличний стиль молодих людей, що пов’язаний з утилітарними тенденціями Японії. Тож не дивно, що CMF відтворює у своїх колекція традиційний військовий дизайн.
Основна задумка Макото, створити щось проміжне між повсякденним та вуличним стилями. Щоб люди могли в горах відчувати себе комфортно та гарно водночас. А ще … перестали носити звичайний спортивний костюм під час активних подорожей! Це зовсім непрактично та банально в епоху технологічного прориву.
Ексклюзивність CMF:
вражаючі колекції з фокусом на функціональність;
відлуння вінтажного американського стилю;
інноваційні тканини з технічними властивостями (водо- та вітронепроникні, тощо). Мають матову структуру та властивість розтягуватися в чотирьох напрямках;
оригінальний дизайн: внутрішні кишені, що візуально здаються зовнішніми, асиметричні блискавки, рефлективні принти та ін.;
функціональність у кожній деталі. Один із прикладів: пухове наповнення у формі труби, щоб запобігти його збиванню;
фірмова 3-шарова мембрана COEXIST з водовідштовхуваністю та паропроникністю з високим ступенем витривалості — 20 000мм. А це означає, що можна сміливо йти в гори в холодну пору року.
Асортимент бренду в OSTRIV: технологічний верхній одяг із захисною мембраною та пуховим наповненням 90/10; водонепроникні брюки з великою кількістю кишень та зручним вільним кроєм; сумки й рюкзаки, які ідеально підходять як для повсякденного використання, так і походів у гори.
Колірна гама: бежевий та чорний — стримані природні кольори.