Навіщо ставати учасником OSTRIV CLUB+?

Кожен учасник програми лояльності Ostriv Club+ має можливість активувати постійну знижку на покупки в магазинах OSTRIV. Заощаджуйте до 15% при кожному замовленні!

Перейти до програми лояльності
Сума покупок
1 000 ГРН
Знижка -1%
2 000 ГРН
Знижка -2%
3 000 ГРН
Знижка -3%
5 000 ГРН
Знижка -4%
10 000 ГРН
Знижка -5%
30 000 ГРН
Знижка -6%
50 000 ГРН
Знижка -7%
70 000 ГРН
Знижка -8%
100 000 ГРН
Знижка -9%
150 000 ГРН
Знижка -10%
250 000 ГРН
Знижка -11%
300 000 ГРН
Знижка -12%
350 000 ГРН
Знижка -13%
400 000 ГРН
Знижка -14%
500 000 ГРН
Знижка -15%
Постійна знижка

Як стати учасником OSTRIV CLUB+?

1. Створи обліковий запис на OSTRIV.UA
Створіть новий обліковий запис або увійдіть до існуючого, якщо він у вас уже є.
2. Кожне успішне замовлення зараховується до вашої суми покупок
3. Чим більше сума покупок тим більша постійна знижка
Накопичуй необхідну суму, щоб активувати більший відсоток знижки.

Популярні запитання

Як працює програма лояльності з прогресивними знижками?

Програма лояльності пропонує збільшення знижки в залежності від суми, яку ви накопичили за покупки. Чим більше ви купуєте, тим більшу знижку отримуєте на наступні покупки.

Як розраховується моя знижка?

Ваша знижка збільшується відповідно до накопиченої суми покупок.


За накопичену суму 1000 грн – знижка 1%

2% -  2 000 грн

3% -  3 000 грн

4% -  5 000 грн

5% -  10 000 грн

6% -   30 000 грн

7% -   50 000 грн

8%  -  70 000 грн

9%  -  100 000 грн

10% - 150 000 грн

11% -  250 000 грн

12% -  300 000 грн

13% -  350 000 грн

14% -  400 000 грн

15% -  500 000 грн

Як приєднатися до програми лояльності?

Для приєднання до програми лояльності потрібно зареєструватися або увійти в особистий кабінет на нашому сайті. Після реєстрації або входу всі ваші покупки будуть автоматично враховуватись для накопичення знижки.

Як я можу перевірити свій поточний рівень знижки?

Ваш поточний рівень знижки та накопичену суму покупок можна перевірити у своєму особистому кабінеті на нашому сайті або за телефоном 0800 35 86 65.

Чи є якісь обмеження для використання знижок?

Знижки не сумуються з іншими знижками та акційними пропозиціями.

Чи потрібно кожного разу оновлювати свою знижку?

Ні, ваша знижка оновлюється автоматично в залежності від накопиченої суми покупок. Вам не потрібно робити додаткові дії. Знижка оновлюється на 15й день після покупки.

Чи є умови при яких моя знижка може бути анульованою?

Так, ваша знижка буде анульованою, якщо ви не здійснюєте покупок впродовж календарного року.

Чи можу я передати свої знижки іншій особі?

Ні, знижки є персональними і не можуть бути передані іншим людям або об'єднані з рахунками інших учасників програми лояльності.

Що відбувається, якщо я поверну товар?

Якщо ви повернете товар, вартість повернутого товару буде вирахувана з вашої накопиченої суми покупок.

Чи можна використовувати накопичені знижки при покупці подарункових сертифікатів?

Знижки не поширюються на покупку подарункових сертифікатів.

Як дізнатися про нові рівні знижок або зміни в програмі?

Ми регулярно інформуємо учасників програми лояльності про зміни або нові пропозиції через електронну пошту або смс-повідомлення.

Що станеться, якщо я втрачу доступ до свого облікового запису?

Якщо ви втратите доступ до свого облікового запису, зверніться до нашої служби підтримки 0800 35 86 65 для відновлення доступу. Ваші накопичені знижки будуть збережені.

Персональні дані

Дані обробляються відповідно до чинного Законодавства про захист персональних даних. Погоджуючись із цими Умовами, ви підтверджуєте, що обізнані зі своїми правами відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».