Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

S.W.C. ДАНЬ ПОВАГИ РОБІТНИЧИМ КЛУБАМ ЛОНДОНА

У 2018-му році у Східному Лондоні, Саймон Сі та Роджер Перейра вирішили, що круто було б створити щось особливе. Наприклад, бренд Stepney Workers Club (S.W.C.).

Довідка: Роджер Перейра —  керівник відділу дизайну компанії S.W.C., Саймон Сі —  бренд-менеджер S.W.C.

Отже, історія

На початку минулого століття, а саме у 1920-х роках,  популярними були  робітничі клуби, що складалися здебільшого з робітників заводів. Вони, а іноді й їхні сім'ї, ходили туди, щоб релакснути, випити чи зустрітися у знайомій та близькій за духом атмосфері. Існували подібні клуби у Сполученому Королівстві ще з 19-го століття. Останнім часом такий формат втратив актуальність, але у Сполученому Королівстві ще збереглося понад 2000 таких закладів.

На фото компанія такого клубу в 1970-х.

Серед таких робітничих клубів були й спортивні. Лондонський бренд "Stepney Workers Club" отримав свою назву саме від назви популярного раніше спортивного клубу "Stepney Workers Sports Club".

На фото робітничі олімпійські ігри, 1930-ті роки.

Це була організація з антивоєнними гуманістичними цінностями у період, коли фашизм набирав обертів у Німеччині та Італії.

Подейкують, що один із засновників S.W.C., виявив, що його дід був серед перших членів спортивного клубу Workers. Цей факт підштовхнув до детального вивчення їхньої культури. Дизайнери бренда знайшли ідеально скроєні старі парусинові кросівки з вулканізованою підошвою, які були популярні в той період, і з цікавістю та прискіпливістю дослідили все, що стосувалося цієї теми. Вони вивчили, що таке вулканізоване полотняне взуття та простежили його історію. Модель, яка так привернула їхню увагу, виявилася абсолютно універсальним продуктом, який легко доповнює практично будь-який гардероб. Переосмислене і вдосконалене, класичне вулканізоване взуття стало фішкою новонародженого бренду S.W.C.

«Це не просто чергові кросівки. Ці кросівки не для хайпа. Вони не технологічні та не розкішні. — каже Саймон Сі. Дизайнери переконані, що їхнє дітище — це найдемократичніше взуття, яке лише можна вигадати.

Продовжуючи вивчати архіви легендарного "Stepney Workers Sports Club", Роджер натрапив на цікаву фотографію. Датована 1936 роком, її було підписано як «Свобода спорту, свобода думки». Цей меседж зрезонував та став девізом бренда.

На фото 1936-го року видно оригінальний слоган клубу.

Моделі S.W.C. було задумано в унісекс стилі. Нагадаємо, що за основу взято вінтажну модель на щільній вулканізованій підошві, яка слугувала прототипом фірмовому силуету Dellow.

Завдяки переосмисленим вінтажним орієнтирам, візитівка компанії —  це силуети «Dellow» та «Varden» —  звичайні кеди та хайтопи. Кожна з моделей створюється використовуючи поєднання традиційних і застарілих методів виробництва. Класичний варіант: верх із бавовни плюс підошва із вулканізованої гуми.

А ось і “Varden”.

Дизайнери експериментують із матеріалами. Вони використовують грубу бавовну, м'який вельвет, денім, замшу, оксамит, шкіру.

Фасони моделей лаконічні, мають чисті лінії та природні забарвлення. Це той формат, який ніколи не виходить із моди та приваблює клієнтів абсолютного різного віку.

За кілька років існування Stepney Workers Club стали впізнаваними та популярними. Бренд не женеться за величезним асортиментом, а зосереджений на якості та деталях своєї продукції.

Логотип зображує потиск рук, що говорить про цінності, які транслює бренд: ліберальне мислення і єдність.

Отже, SW.С. — це:

  • талановиті переосмислені вінтажні фасони;

  • мінімалістичний дизайн;

  • універсальність;

  • небанальні матеріали;

  • класика, яка завжди буде актуальною.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові