POST OVERALLS — бренд крізь часи та культури

Історії компаній | 10 жовтень 2024
POST OVERALLS — бренд крізь часи та культури

Бренд POST OVERALLS можна назвати справжньою машиною часу, оскільки він поєднує дизайни початку ХХ століття з унікальним стилем Америки 90-х, зберігаючи свою актуальність сьогодні. Ми впевнені, він продовжуватиме дивувати прихильників своїми неповторними дизайнами й у майбутньому.


Він поєднує в собі:

  • Еклектичність стилю
  • Японську та американську культуру
  • Вінтажну естетику
  • Високу функціональність
  • Високоякісні матеріали



Минулого року бренд відсвяткував своє тридцятиріччя, повторивши дизайни з яких усе починалось ще у 1993. Перша колекція POST O'ALLS складалася з 15 речей: комбінезони, пуловери, жилети, військові сорочки та штани. Ці моделі базувалися на робітничому одязі 1920-1940-х років, що й сформувало унікальний напрямок моди, не характерний для 90-х.


Рік за роком моделі й фасони майже не змінюються, зберігаючи вірність вінтажним джерелам. Водночас, це натхнення вінтажем втілюється у створенні абсолютно нового одягу, що відображає уподобання засновника: увагу до деталей і майстерну конструкцію, характерну для вінтажних речей.

(Jacket No.1 - колекція FW 1993, 2009, 2024)


Особистість за брендом


Щоб справді зрозуміти цінність та характер бренду, варто дослідити історію власника та дизайнера POST O'ALLS Такеші Офучі.

“Я завжди цікавився модою з самого дитинства, завдяки впливу моїх батьків, які були редакторами модних журналів. У підлітковому віці я відкрив для себе вінтажний одяг, а потім зіткнувся саме з вінтажним робочим одягом, який відтоді став моїм вічним жанром”

Офучі переїхав з Токіо до Нью-Йорка у 26 років і почав з оптового продажу вінтажного одягу спеціалізованим магазинам.Подорожуючи країною в пошуках ділових контактів, він глибше занурився в американську культуру.

Його освіта також відіграла ключову роль у створенні бренду — він закінчив F.I.T. у Нью-Йорку, де освоїв виробництво одягу, роботу на швейних фабриках і управління модним бізнесом.


Старт бренду


Ще за кілька років до створення POST OVERALLS Офучі уже чітко розумів концепцію бренду та працював над майбутніми дизайнами, надихаючись його улюбленою епохою моди.


«Запуск бренду в Америці, де я жив, був цілком природним, оскільки все йшло своїм чередом. Було також величезне бажання розпочати його в Америці, якщо мені вдасться це зробити. Ще одна річ, яку я пам'ятаю з того часу, — це те, що після переїзду до Нью-Йорка я усвідомив, що одягаюся як азіат у західному середовищі. Я думаю, що це також відображено в одязі, який виготовляє POST O'ALLS». — розповідав колись дизайнер виданню Fashion Tech News.


У 1993 році POST OVERALLS дебютував на виставці "MAGIC" у Лас-Вегасі.


Життя POST O'ALLS після дебюту

Після випуску першої колекції бренд продовжив надихатись робітничим одягом. Таким чином, їх модельний ряд поповнили комбінезони. Спершу вони були виготовлені з полярного флісу Malden Mills — новинка в моді, що принесла успіх. Згодом ці комбінезони були випущені з різних матеріалів, в тому числі з деніму, та стали символом POST OVERALLS. 

Наприкінці 90-х Офучі помітив зміни — імідж бренду почав наближатися до вуличної естетики. Оскільки POST O'ALLS прагнув до базового і нейтрального стилю, команда вирішила прийняти міри, представивши нову лінійку на виставці в Лондоні в 2005 році.

Такеші Офучі коментує ці зміни так: 

"З 2000 року ми збільшили кількість простих речей, які легко поєднуються з вінтажними, робітничими, військовими та мисливськими елементами, що призвело до нового іміджу і розширення клієнтської бази. Участь в італійських виставках допомогла зміцнити наші позиції на Західному ринку."


У 2019 році Офучі прийняв рішення переїзду до Токіо. Він довгий час цікавився як зміниться POST OVERALLS після тривалого життя в Нью-Йорку. Після цього переїзду до асортименту товарів POST O'ALLS додались:

  • Робочі сорочки, пошиті в стилі сорочки-сукні
  • Трикотаж
  • В’язаний одяг
  • Французький фарфор
  • Взуття
  • Годинники та інші аксесуари


Осінь-зима 2024

Колекція осінь-зима 2024 залишається вірною оригінальній концепції бренду, пропонуючи «вінтажний робочий одяг під настрій того часу», що відображає позачасовий характер бренду. POST O'ALLS продовжує заглиблюватися в привабливість двох основних кольорів бренду останнім часом - синього індиго та вугільно-сірого. 



Колекцію FW24 можна переглянути і придбати у нас на сайті!