Припустимо вам сумно. Восени це буває.
Але буває і інше. Прохолода засыпающей природи оголює можливості нових зустрічей. Сумувати не варто. Навпаки, треба бути вдячним! Чудеса набагато ближче, ніж ви думаєте. Подивіться навколо! Бачите? Веселка палого листя. Підбадьорливі тумани, вісники близьких снігів. Прохолодні вечора, чудовий привід провести вечір з друзями. І головне диво модного жовтня – фестиваль OSTRIT FEST.
Природа осені змінюється швидко. Щоб, зовсім скоро, покрасуватися в новому вбранні перед дзеркалом неба. Ми сумуємо тому, що нам мінятися не хочеться. Міська життя розслабляє. Звичка до комфорту вирощує дитячу надію на сталість. Але світ текучий. Кожен день. Кожну секунду. Запитує нас голосом стоматолога: «Ти готовий до преображення?».
Саме в таких роздумах народилася ідея фестивалю OSTRIT FEST.
Допомогти людям змінюватися разом з мінливим світом. Знайти новий образ у веселці безлічі брендів.
Думаєте це просто? Кожен модний бренд – галактика смислів, втілених у міцності і красу одягу. А на OSTRIT FEST одночасно спалахнули 20 таких галактик. Зоряні системи моди сучасних вулиць.
Як знайти свою куртку для холодних часів, якщо таких курток більше п'ятисот у великому залі, та ще з скроєних їх різних надій, звичок та думок дизайнерів?
OSTRIT FEST став великим експериментом – захоче вибаглива міська молодь подолати холод осені, щоб поринути в надмірне достаток нових образів?
Відкриємо маленький секрет.
Треба було прорідити всю планету. Знайти найкращі, без перебільшень і натяжок, колекції вуличної моди. Купити їх. Швидко подолати всі межі, знаючи, що нічого подібного в Києві немає, не було і навряд чи буде. І тільки потім сказати: «Приходьте! У нас фестиваль».
Але фестиваль вдався! Саме так, як ніхто не очікував. За законами осені. Береш парасольку, а світить сонце. Безліч гостей фестивалю знехтували жовтневої вогкістю. Сама просунута молодь столиці прийшла не заради тусовки, музики та пива. Трапився свято преображення. З осені в казку.
Гості заходили в величезний простір OSTRIV STORE обережно. Може знову щось будуть впарювати? Ніхто не розумів, що тут готується. Такий фестиваль у Києві вперше. Експериментальний.
Багато запланували «заскочити ненадовго». Тому навіть машини паркували недбало, близько до входу. Раптом туга? Навичка професійного метросексуала – за якістю першого вдиху визначати, чи варто вечірка її реклами?
Але далі відбувалося те, до чого організатори OSTRIT FEST готові не були. Йти не хотілося нікому. Звичайно були і пиво, і хот доги, і музика. Сама-сама! Від якої відразу хочеться руки в небо. І тенісний турнір. І приз – футболка STUSSY! Відмінна компанія щасливих і вільних!
Інші бренди були такими ж. Культовими. Немає. Не від слова «культ». Від слова «культура, що стала життям». Ми просто спробуємо перерахувати: Carhartt WIP, Penfield, Griffin studio, Edwin, Fjallraven, C. P. Company та інші. Знайшли знайомі імена? Ми вас ще більше подразним. Практично всі новітні колекції. І тільки тут. На фестивалі OSTRIT FEST.
Примірки струмували водоспадом, не припиняючись ні на хвилину. Нові образи миттєво ставали новими постами для друзів у фейсбуку і инстаграма. Деякі гості зробили більше 20 постів в нових образах. Але знову новий образ, у галактиці іншого бренду. А ще можна міксувати як завгодно. О господи? Як же встигнути все поміряти?! Про...! Відмінно... Експерт підійшов. Привіт! А якщо я візьму цю курточку C. P. Company з джинсами Edwin і футболкою Stussy, так прикольно?!!
Звичайно були продажу. Багато продажу. Як розлучитися з новим образом, який миттєво залайкали друзі? Напевно весь цей фестиваль треба оцінювати як інновацію в світі модних Київських продажів. Але, панове рітейлери, не поспішайте копіювати ідею фестивалю! Майже неможливо зробити так, як вийшло у OSTRIT FEST. Купити модні тряпки легко. Потім вивісити їх за склом вітрин. Написати пару нудних текстів про «рекламну акцію з ексклюзивною знижкою». І чекати, коли ж прийде покупець?
Але покупець не прийде. Покупцеві не хочеться покупок. Покупцеві хочеться бігти вперед разом з осінню. До новим враженням, які приходять нагородою за сміливістю нових вчинків. До нових образів, які обіцяють чари нових зустрічей.
Змученому новинками мешканцю столиці майже неможливо щось продати. Але його можна просто любити. Придумувати для нього справжні, живі свята. Допомагати перетворюватися. Від осені до весни. Від скутості до посмішки. Від туги до впевненості. Від самотності до сміливості.
На цієї ностальгічної ноті треба б закінчити текст. Але, на жаль, хороших новин завжди більше, ніж ми звикли думати.
OSTRIT FEST закінчити не вдалося.
Інтерес до нових брендів був на стільки великий, що за два дні фестивалю ніяк не вдавалося розповісти про всі новинки світу вуличної свободи.
OSTRIT FEST триває в історіях про бренди фестивалю. І, головне, відразу готується новий OSTRIT FEST. Весняний. Де буде ще більше перетворень.