Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

Нові бренди в Ostriv: Balossa, Tonet, Levit

Зовсім недавно наше портфоліо брендів поповнилося новими іменами про яких нам не терпиться розповісти. Пошуки цікавих брендів привели нас до колекцій молодих дизайнерів, які вже полюбилися гурманам.

Отже, коротко про трьох фаворитів останніх тижнів.

BALOSSA WHITE SHIRT

Рік народження бренду — 2014-й, а дата народження — 16 серпня, саме тоді пройшов показ мод у Лугано, який і став вирішальним.

Balossa розвиває ідею "Made in Italy" — коли речі не тільки виробляються в Італії, а зберігають свою оригінальність і ексклюзивність. Перше визнання світу моди бренд отримав в лютому 2015 року на WHITE Fashion Trade Show в Мілані. Під час September White Edition бренд отримав престижну нагороду Inside White від японського дизайнера Ізумі Огино, який оцінив у колекції Balossa мікс італійських і японських настроїв, а також зазначив бренд як один з найбільш розвинених і диктують тенденції. Через три роки компанія вже мала близько двохсот роздрібних магазинів по всьому світу: в Італії, Іспанії, Німеччині, Великобританії, Франції, Швейцарії, Греції, США, Росії, Китаї, Японії, Австралії, Кувейті, Єгипті, Саудівській Аравії, Лівані, і ОАЕ.

Balossa — це сміливий симбіоз зручною чоловічої сорочки з чуттєвими формами.

Індра Каффеманайте, засновник бренду Balossa, народилася в Литві в часи СРСР. Час характеризувався великим дефіцитом у виборі одягу, що ще з дитинства викликало у Індри бажання створювати модний та якісний одяг. Уявлення про моду вона черпала з журналу «Burda», який її тато привозив з «сучасної» Німеччини. Розвиваючи свій талант у сфері моди, Індра вже в юному віці створювала одяг, тому у свої 20 років вже заробляла цим на життя. Все це сформувало ясне бачення майбутнього, тому для свого подальшого розвитку Індра переїхала в Італію, де у 2005 році почала вчитися моделювання в одній з найкращих шкіл моди — Carlo Secoli в Мілані. Рік вона розробляла дизайни для таких відомих імен моди як Iceberg, Maurizio Pecoraro, Giambattista Valli та інші. Завдяки отриманому досвіду, вродженому таланту й наполегливості, литовська дівчина стала визнаним професійним дизайнером, вклавши свою душу і талант в бренд Balossa.

Колекція Balossa Spring / Summer 2019 — це легкий шик, який співає гімн вільної сучасній жінці, її незалежності, креативності, сміливості і крихкості, роблячи її образ привабливим і чарівним. Жіночий образ від Balossa — це білий колір, комбінація матеріалів і чорно-білі принти. Тут білий стає справжнім завдяки своїм безліччю відтінків і м'яким елегантним драпіровці.

Сезон Spring / Summer 2019 року представляє новий відтінок: ніжно-рожевий в поєднанні з білим. Тканини сезону: класичні, елегантні, культові (бавовна , льон, шовк, суміш шовку і бавовни, рамі). Принти сезону: чорні або сині смужки, які створюють контраст і підкреслюють спокойство білого кольору, а також його силу в поєднанні з твердістю темних прямих ліній. До речі колекції багато кишень, які повторюються на сорочках, брюках і спідницях. Завдяки легкості і прозорості матеріалів, вони символізують тонку, але глибоку натуру жінки, яку не завжди вдається розкрити.

Кожна річ, яку створює Індра Каффеманайте, передає культуру і дух бренду. Balossa — це експерименти, інновації, увага до деталей і, звичайно ж, висока якість продукції.

дивитися усі товари

ТОNЕТ

У 1960-х роках в Італії, в самому серці Венето, серед виноградників Просекко, виникла невелика майстерня ремісничого в'язання. З часом вона розвинулася і стала структурованою сучасною компанією.

У 1975 році Лелла Тоне продовжила сімейний бізнес, очоливши його і розробила свою першу колекцію. А після кількох років комерційного успіху, в 2007 році компанія зареєструвала бренд Tonet і через три роки випустила першу колекцію під цією назвою.

Якість — відмінна риса бренду TONET, який постійно розвивається і приділяє увагу деталям. Як і в Balossa, ідея "Made in Italy" є сильною стороною Tonet: вся продукція виробляється в Італії, що гарантує найвищу якість матеріалів і обробки.

Філософія бренду заснована на тому, що людина перебуває в центрі інтересів компанії і вона максимально орієнтована на співробітників.

Результатом є команда професіоналів і досвідчених майстрів, які щодня висловлюють свою прихильність і пристрасть до цієї роботи. Люди знаходяться в центрі уваги компанії, ті, хто привносить свої навички в продукти і ті, яким ці продукти призначені.

Той, хто вибирає одяг TONET, ідеально виражає спосіб життя: сучасна жінка, уважна до свого оточення, твереза й витончена.

дивитися усі товари

Підтримка досконалості означає також охорону здоров'я людини та навколишнього середовища - тому весь процес виробництва має мінімальний вплив на навколишнє середовище.

LEVIT 02

Юний німецький бренд, що випускає шкіряні сандалі в стилі унісекс.

«Levit» походить від «висота» і передбачає «парити» в повітрі. Бренд зосереджений на мінімалізмі і створює відчуття простого, але зробленого продукту, який виділяється в перенасиченої щоденній обстановці. Levit 02 не слід тенденціям сезону — це нова інтерпретація класики.

Велика частина використовується в моделях шкіри повністю рослинного дублення і виробляється на кращих традиційних італійських шкіряних заводах. Вона довговічна, екологічна і "дихає". Це матеріал з душею і сенсом.

Основна ідея цих брендів складається в концепцію про сильної і незалежної сучасної жінки, яка сама диктує світу смисли, а кожна деталь її одягу максимально розкриває характер і образ.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові