Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

LE17SEPTEMBRE. НОВА КЛАСИКА З КОРЕЇ

LE17SEPTEMBRE — корейський бренд колишньої блогерки Ингей Шин (Eunhye Shin), який названо на честь її дня народження. Для дизайнера важливо, щоб кожна річ приносила дівчатам таку ж радість, як і довгоочікуваний подарунок на свято.

Естетика і концепція бренду

Шин робить ставку на чисті мінімалістичні силуети і створює те, що вона сама хотіла б носити щодня. Це абсолютно позачасові моделі високої якості, які створюються в невеликих кількостях і мають невимушені силуети. Речі легко сідають на будь-яку фігуру. Дизайнерка каже про них як про унісекс з відтінком жіночності.

Найважливіша складова індивідуальності та перевага LE17SEPTEMBRE — простота. Тканина тут завжди ідеально поєднується зі структурою речі й ефектно виділяється. Шин працює виключно з якісним матеріалом, тому що тільки з нього можна створити гідний одяг.

У моделях плавно вивірені деталі, які на перший погляд здаються простими, але повною мірою відображають любов і зусилля витрачені на їх створення.

Дизайн: сміливий, простий, вишуканий.

В асортименті універсальні речі нейтральних відтінків:

  • сукні;

  • блузи;

  • светри;

  • брюки;

  • шорти;

  • піджаки;

  • костюми;

  • пальта;

  • взуття.

 Знаковими моделями бренду є зимове пальто оверсайз простого силуету й витончена блуза з фактурної тканини.

Флер традицій

Акуратність виконання і увага до деталей — риса, яка притаманна корейцям. Дизайн усіх моделей просякнуто елементами традиційного костюма. Етнічні риси простежуються тут і в невеликих деталях, наприклад, у вузлах або увігнутих лініях плечей. Шин віддає належне своєму корінню й каже, що хоче максимально передати автентичність корейського бренду.

Що надихає дизайнера

Для Шин все починається з тканини. У роботі їй допомагає натхнення, яке вона черпає в усьому, що її оточує. Це можуть бути люди на вулиці або красиві об'єкти, які чіпляють душу. Також її дуже надихають не тільки лінії й кольори традиційного корейського одягу, але і традиційна архітектура. Крім того постійним джерелом натхнення є жінки, які живуть своїм життям і будують кар'єру.

Історія

Шин, як і будь-яку дівчину, цікавила мода. Вона перешивала старі мамині сукні, вдихаючи в них нове життя і роблячи одяг актуальним. Її першим дітищем був перешитий макінтош.

У 2011-му році вона почала вести особистий блог, де ділилася повсякденним життям із підписниками. Розповідала про те, що їй подобається носити і чим займатися. Це спонукало її спробувати створювати свої власні вироби. Пізніше, її фаловери, які поділяли її естетичний стиль, стали першими покупцями. У 2013-му році Шин повноцінно запустила свій бренд.

Instagram відкрив для дівчини зовсім новий світ, де немає кордонів. І цей світ став важливим каналом у висловлюванні й формуванні ДНК LE17SEPTEMBRE.

Спочатку бізнес був крихітним і Шин створювала одну або дві речі щомісяця, але тепер їй необхідно створювати колекцію кожного сезону.

Бренд представлено в 30 онлайн- та офлайн-магазинах і є найкращою якістю за розумною ціною.

Аудиторія бренду

Клієнтом може стати кожен, адже продукція підходять для будь-якого віку і типу фігур.

дивитися усі товари
дивитися усі товари
дивитися усі товари
дивитися усі товари
Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові