LE17SEPTEMBRE — корейський бренд колишньої блогерки Ингей Шин (Eunhye Shin), який названо на честь її дня народження. Для дизайнера важливо, щоб кожна річ приносила дівчатам таку ж радість, як і довгоочікуваний подарунок на свято.
Естетика і концепція бренду
Шин робить ставку на чисті мінімалістичні силуети і створює те, що вона сама хотіла б носити щодня. Це абсолютно позачасові моделі високої якості, які створюються в невеликих кількостях і мають невимушені силуети. Речі легко сідають на будь-яку фігуру. Дизайнерка каже про них як про унісекс з відтінком жіночності.
Найважливіша складова індивідуальності та перевага LE17SEPTEMBRE — простота. Тканина тут завжди ідеально поєднується зі структурою речі й ефектно виділяється. Шин працює виключно з якісним матеріалом, тому що тільки з нього можна створити гідний одяг.
У моделях плавно вивірені деталі, які на перший погляд здаються простими, але повною мірою відображають любов і зусилля витрачені на їх створення.
Дизайн: сміливий, простий, вишуканий.
В асортименті універсальні речі нейтральних відтінків:
сукні;
блузи;
светри;
брюки;
шорти;
піджаки;
костюми;
пальта;
взуття.
Знаковими моделями бренду є зимове пальто оверсайз простого силуету й витончена блуза з фактурної тканини.
Флер традицій
Акуратність виконання і увага до деталей — риса, яка притаманна корейцям. Дизайн усіх моделей просякнуто елементами традиційного костюма. Етнічні риси простежуються тут і в невеликих деталях, наприклад, у вузлах або увігнутих лініях плечей. Шин віддає належне своєму корінню й каже, що хоче максимально передати автентичність корейського бренду.
Що надихає дизайнера
Для Шин все починається з тканини. У роботі їй допомагає натхнення, яке вона черпає в усьому, що її оточує. Це можуть бути люди на вулиці або красиві об'єкти, які чіпляють душу. Також її дуже надихають не тільки лінії й кольори традиційного корейського одягу, але і традиційна архітектура. Крім того постійним джерелом натхнення є жінки, які живуть своїм життям і будують кар'єру.
Історія
Шин, як і будь-яку дівчину, цікавила мода. Вона перешивала старі мамині сукні, вдихаючи в них нове життя і роблячи одяг актуальним. Її першим дітищем був перешитий макінтош.
У 2011-му році вона почала вести особистий блог, де ділилася повсякденним життям із підписниками. Розповідала про те, що їй подобається носити і чим займатися. Це спонукало її спробувати створювати свої власні вироби. Пізніше, її фаловери, які поділяли її естетичний стиль, стали першими покупцями. У 2013-му році Шин повноцінно запустила свій бренд.
Instagram відкрив для дівчини зовсім новий світ, де немає кордонів. І цей світ став важливим каналом у висловлюванні й формуванні ДНК LE17SEPTEMBRE.
Спочатку бізнес був крихітним і Шин створювала одну або дві речі щомісяця, але тепер їй необхідно створювати колекцію кожного сезону.
Бренд представлено в 30 онлайн- та офлайн-магазинах і є найкращою якістю за розумною ціною.
Аудиторія бренду
Клієнтом може стати кожен, адже продукція підходять для будь-якого віку і типу фігур.