Сьогодні наша історія про компанію K-way, яка створила дивовижну річ. Нею стала найлегша тонка водовідштовхувальна куртка, яка складається у власну кишеню, трансформуючись у сумку-бананку. Її можна носити на поясі або просто брати з собою. Як самостійна річ вона дуже зручна, оскільки дозволяє зберігати ключі та інші дрібниці.
Усі моделі K-WAY можна охарактеризувати як:
легкі;
компактні;
універсальні;
сучасні;
лаконічні;
міцні;
мають спеціально розроблене покриття, яке не дозволяє вашим речам змокнути навіть у найсильнішу негоду.
Назва, яку отримала перша куртка K-way, в перекладі з французької означає «на випадок, якщо». З того часу вона позбавила французів необхідності носити з собою парасольку. Через постійні дощі жителі Великобританії також високо оцінили її переваги.
Асортимент K-WAY — це не лише водонепроникні куртки, але й різні інші куртки, в тому числі пуховики. Також бренд випускає футболки, светри, трикотаж, штани, спортивні костюми, купальники та різні аксесуари.
ІСТОРІЯ
Історія компанії почалася в 1965-му році, коли вперше було запущено виробництво куртки.
Бренд було створено Леоном-Клодом Дюамелем, сином виробника брюк із Арн у Па-де-Кале (Франція). Разом зі своїм батьком Леоном Дюамель вони створили новий продукт — нейлонову тканину з водовідштовхувальним покриттям. Так з'явилася ідея куртки, що не непромокає, та яка б містилася в сумку-бананку. Метою було звільнити дітей від важких і незручних дощовиків і створити компактну зручну вітровку.
Куртку назвали «Snack» (дощ) і продавалася вона з сумкою спочатку під брендом «en-K». Пізніше компанія отримала більш милозвучну назву «K-way». Вона була більш модною і відповідала американському способу життя.
У 1968-му році, після раптової смерті Леона Дюамеля, його син Леон-Клод, а також його дочка Жакот і зять Ів Муані продовжили бізнес та забезпечили його процвітання.
У 1970-х роках компанія мала величезний комерційний успіх. Бренд об'єднав зусилля з французькою гірськолижною командою і розробив лінійку одягу для зимових видів спорту.
У 1980-х роках бренд мав був бути проданий групі Blue Bell, тодішньому власникові Wrangler, але держава, на жаль, заблокувала продаж.
У 1985-му році, через різницю в стратегії, Ів та Жакотт Муані покинули керівний комітет компанії і передали правління Леон-Клоду. Після чого бренд спробував ствердитися на іншому березі Атлантики, але зазнав фіаско.
З 1988-го року продажі компанії почали падати.
У 1991-му році компанію K-Way, яка на той час була близька до банкрутства, купив бренд Pirelli.
У 1992-му році на заводі в Па-де-Кале сталася пожежа й виробництво було перенесено до Португалії та країни Північної Африки.
Приблизно в 1995-му році продажі бренду впали, причиною цього стала конкуренція в Азії. Згодом компанія намагалася продавати більше вишуканий одяг, але через жорстку конкуренцію продажи не збільшувалися.
У 1996-му році компанію придбав італійський банк Sopaf.
У 2004-му бренд було куплено групою Basic Net SpA, італійською компанією, яка розташована в Турині й володіє також брендами Kappa, Robe di Kappa та Superga. Ця подія стала початком зміни напрямку бренду. K-Way вийшов на більш високий рівень і розширив асортимент за рахунок більш «модних» продуктів, відкрив власні точки продажів і вивів на ринок обмежену лінійку продукції, створену в колабі з Філіпом Старком. Також була співпраця з Марком Джейкобсом, Maje та L'Éclaireur. Завдяки цьому ціни на продукцію K-Way стали стрімко зростати.
У 2009-му році K-Way потішив шанувальників випущеної спільно з Limoland новою колекцією одягу. Завдяки дизайнерам Limoland, на рукавах курток з'явилися нашивки і принти, а загальна гамма кольорів змінилася на більш яскраву. Також використовувалися анімаційні мотиви.
У вересні 2013-го року компанія повернулася до Франції, відкривши п'ять магазинів, один з яких у Парижі. У тому ж році товарообіг K-Way склав близько 1,5 мільйона євро.
У 2014-му році бренд повернувся на Північ та відкрив магазин у Ліллі.
У 2018-му компанія підписала співпрацю з брендом Kappa і паризьким брендом AMI.
Також бренд відзначився коллабамі з:
Kristina Ti, де культовий предмет одягу було знову переосмислено. Сувора і лаконічна куртка стала жіночною завдяки романтичним мотивам і квітковому дизайну. При цьому жакети, які призначено спеціально для дівчат, що хочуть у негоду виглядати стильно, залишилися такими ж непромокаючими.
Disney, де коллаб було задумано спеціально для дітей.
Відомим французьким дизайнером Крістіаном Лакруа. Це була куртка з унікальним тропічним принтом, яка мала герметичні шви і регульований капюшон, що надійно захищає від негоди.
На сьогодні K-way поряд з іншими брендами одягу входить до складу італійського концерну BasicNet. На думку його засновника, головне завдання бренду — це постійне вдосконалення. K-way особливо популярний в Італії, Канаді, Іспанії, Німеччини і Великобританії.
У OSTRIV бренд представлений куртками, плащами і пуховиками.