Інтерв'ю з Patta «Ми просто хотіли дати спільноті доступ до крутих речей» ексклюзивно для OST22 та OSTRIV.

Друзі та гості OSTRIV | 13 травень 2025
Інтерв'ю з Patta «Ми просто хотіли дати спільноті доступ до крутих речей» ексклюзивно для OST22 та OSTRIV.

Інтерв'ю з Patta «Ми просто хотіли дати спільноті доступ до крутих речей» ексклюзивно для OST22 та OSTRIV.

 

Бренд Patta — голос культури, що бере своє коріння на вулицях Амстердама, і сьогодні звучить по всьому світу — включно з Україною. В його основі лежить ком’юніті, вулична музика, активізм і повага до глибоких ідентичностей.

Ми поспілкувалися з Денні Гарионо (Danny Haryono) — представник бренду Patta. Він активно бере участь у розвитку бренду та комунікації з міжнародною спільнотою. Його роль включає стратегічне планування, культурні активації та підтримку зв’язків з різними ком’юніті по всьому світу.

 

 

  • Від магазину до бренду

Ви починали з роботи у магазині — а сьогодні довкола вас виросла ціла культура. Що стало вашим внутрішнім рушієм на цьому шляху? І що допомагало не втратити віру в себе на початку?

Денні:
"Усе, що ми робили, завжди було для нашої спільноти. Ще до заснування Patta наша команда вже була активною частиною локальної спільноти, яка оберталася навколо музики, зокрема хіп-хопу. Бути частиною культури, яка пишається тим, що створює простір для себе та людей, схожих на тебе — з подібними інтересами, — природно перетекло у все, що ми робили як компанія та бренд. Ми просто хотіли, перш за все, дати нашій спільноті доступ до крутих речей, а далі — використовувати магазин і бренд як платформу, щоб показати решті нашого світу".

 

Культурні коди останньої колекції

Остання колекція Patta виглядає як мікс емоцій, архівного стилю й культурних алюзій. Що стало головним джерелом натхнення цього разу? Звідки референси — і що для вас було ключовим у цьому дизайні?

Денні:
"Наші колекції завжди мають коріння в нашій ідентичності, тому ти завжди побачиш відсилки до Суринаму, хіп-хопу, панафриканізму, Карибів, тонкого поєднання життя на природі та урбаністики. Це проходить крізь багато різних фаз і форм".

 

Снікер-еволюція 

Patta була тим місцем, де можна було вперше дістати кросівки, про які всі лише мріяли. Тепер вони доступні будь-де й будь-коли. Як ви зараз бачите цінність снікер-колекціонування в епоху "click and buy"? Чи ще залишилось щось справді унікальне у цій культурі?

Денні:
"Це еволюція, яка, мабуть, відображає все, що сталося за останні три десятиліття. Інтернет змінив усе, і світ розвивався гігантськими стрибками у всіх напрямках — чи то музика, фільми/телебачення, новини, відеоігри, а також кросівки. Через те, що світ технічно став меншим завдяки інтернету, усе стало більш доступним для кожного, і люди тепер інакше оцінюють ці продукти. Я можу бути тим старим, який каже, що все це жахливо, і що в нових поколінь коротша концентрація уваги блаблабла, але якщо чесно — бренди повинні розвиватися разом зі своїм середовищем і звичками споживання своїх клієнтів".

 

 

Ком’юніті як серце бренду

Здається, що у ДНК Patta завжди була спільнота — ще до того, як це стало трендом. Як вам вдається зберігати цю справжність і масштабувати її за межами Амстердама? І що є найбільшим викликом у побудові ком’юніті в різних куточках світу?

Денні:
"Саме тому ми дуже обережно ставимось до всіх активацій і подій зі створення спільноти, які ми плануємо. Кожна країна — інша. І навіть якщо людям подобаються ті самі речі, що й тобі (музика, спорт, мода, кросівки тощо), вони можуть зовсім інакше сприймати твій бренд і культуру. Тому потрібно знайти ту точку перетину культур. Але найчастіше, коли ти влаштовуєш класну вечірку, безкоштовний алкоголь зазвичай говорить тією ж мовою [сміється]"

 

Вініли як культурна пам’ять

Музика — це частина стилю Patta, частина її голосу. Ми самі дігаємо вініли, особливо релізи з MoWax — наш бренд-менеджер зібрав уже цілу колекцію. Які платівки живуть у вашій колекції? І які з них, на вашу думку, найкраще резонують з духом Patta?

Денні:
"Я сам не колекціоную вініли, але можу назвати кілька платівок, які в мене є вдома і які роблять мене щасливим. Не знаю, чи вони уособлюють дух Patta, [сміється], але щоразу, коли я вмикаю Careless Whisper Джорджа Майкла, я закриваю очі й мене не можна турбувати, поки не закінчиться пісня".

 

Повідомлення для України

В Україні багато людей, які щиро поважають Patta — за стиль, за позицію, за глибину. Що б ви хотіли сказати українській спільноті прямо зараз?

Денні:
"Ми раді, що Patta нарешті доступна в Україні в OST 22 та OSTRIV — чудовий партнер. Багато любові вам!"

Розмовляв: Сергій Капустін