Інтерв'ю з Patta «Ми просто хотіли дати спільноті доступ до крутих речей» ексклюзивно для OST22 та OSTRIV.
Друзі та гості OSTRIV | 13 травень 2025
Інтерв'ю з Patta «Ми просто хотіли дати спільноті доступ до крутих речей» ексклюзивно для OST22 та OSTRIV.
Бренд Patta — голос культури, що бере своє коріння на вулицях Амстердама, і сьогодні звучить по всьому світу — включно з Україною. В його основі лежить ком’юніті, вулична музика, активізм і повага до глибоких ідентичностей.
Ми поспілкувалися з Денні Гарионо (Danny Haryono) — представник бренду Patta. Він активно бере участь у розвитку бренду та комунікації з міжнародною спільнотою. Його роль включає стратегічне планування, культурні активації та підтримку зв’язків з різними ком’юніті по всьому світу.

Від магазину до бренду
Ви починали з роботи у магазині — а сьогодні довкола вас виросла ціла культура. Що стало вашим внутрішнім рушієм на цьому шляху? І що допомагало не втратити віру в себе на початку?
Денні:
"Усе, що ми робили, завжди було для нашої спільноти. Ще до заснування Patta наша команда вже була активною частиною локальної спільноти, яка оберталася навколо музики, зокрема хіп-хопу. Бути частиною культури, яка пишається тим, що створює простір для себе та людей, схожих на тебе — з подібними інтересами, — природно перетекло у все, що ми робили як компанія та бренд. Ми просто хотіли, перш за все, дати нашій спільноті доступ до крутих речей, а далі — використовувати магазин і бренд як платформу, щоб показати решті нашого світу".
Культурні коди останньої колекції
Остання колекція Patta виглядає як мікс емоцій, архівного стилю й культурних алюзій. Що стало головним джерелом натхнення цього разу? Звідки референси — і що для вас було ключовим у цьому дизайні?
Денні:
"Наші колекції завжди мають коріння в нашій ідентичності, тому ти завжди побачиш відсилки до Суринаму, хіп-хопу, панафриканізму, Карибів, тонкого поєднання життя на природі та урбаністики. Це проходить крізь багато різних фаз і форм".
Снікер-еволюція
Patta була тим місцем, де можна було вперше дістати кросівки, про які всі лише мріяли. Тепер вони доступні будь-де й будь-коли. Як ви зараз бачите цінність снікер-колекціонування в епоху "click and buy"? Чи ще залишилось щось справді унікальне у цій культурі?
Денні:
"Це еволюція, яка, мабуть, відображає все, що сталося за останні три десятиліття. Інтернет змінив усе, і світ розвивався гігантськими стрибками у всіх напрямках — чи то музика, фільми/телебачення, новини, відеоігри, а також кросівки. Через те, що світ технічно став меншим завдяки інтернету, усе стало більш доступним для кожного, і люди тепер інакше оцінюють ці продукти. Я можу бути тим старим, який каже, що все це жахливо, і що в нових поколінь коротша концентрація уваги блаблабла, але якщо чесно — бренди повинні розвиватися разом зі своїм середовищем і звичками споживання своїх клієнтів".
