Fred Perry: історія, що надихає
Друзі та гості OSTRIV | 19 серпень 2025
Цього літа команда OST 22 разом із Ostriv мала можливість поспілкуватися з командою Fred Perry — брендом, який давно став частиною культурного коду й в Україні. Ми говорили про спадок і силу спільноти, про колаборації, які щоразу викликають ефект вибуху, та про те, що означає носити лавровий вінок сьогодні. І тепер ділимося цим інтерв’ю з вами.
Від британських кортів — до сердець фанатів у всьому світі. Ми поговорили з командою Fred Perry про спадок бренду, силу спільноти, культові архіви та колаборації, які щоразу викликають вау-ефект.
А ще — про те, що означає носити лавровий вінок сьогодні, в Україні.
1. Fred Perry — бренд, що вже давно став частиною нашої історії та щоденного життя. Від часів, коли дістати речі було майже неможливо, до сьогодні, коли вони супроводжують нас на важливі події та відображають частинку нашої ідентичності. Усе це — завдяки близькості цінностей, які транслює бренд: стиль, якість, історія та панк-етос. Як вам вдається зберігати баланс між витонченістю стилю й автентичністю субкультури у світі, що постійно змінюється?
Це відбувається в нас природно. Усе почалося з Фреда — аутсайдера з рішучим характером, який ніколи не задовольнявся другим місцем. Те, як він грав і жив: з абсолютною впевненістю. Він був справжнім модерністом, завжди на крок попереду, і ми намагаємося вшанувати це — від розробки продукту до того, що відчуває клієнт, коли одягає сорочку Fred Perry.

2. Fred Perry завжди асоціюється з міцною спільнотою
Те, що починалося у Великобританії, з часом переросло в глобальний феномен. Який ваш рецепт побудови спільноти та її масштабування у світовому контексті?
«Прийняті, ніколи не нав’язані» — це наше кредо. Лавровий вінок — наша відмінність, і саме тому ми досі приваблюємо нових шанувальників через субкультуру, майже через 75 років після того, як Фред заснував бренд. Ми залишаємося вірними нашим ключовим цінностям — доброзичливості та порядності, підтримуючи спільноти, як-от Music Venue Trust, Museum of Youth Culture та Amy Winehouse Foundation. Водночас ми продовжуємо бути в центрі рухів — старих і нових, масових і нішевих — як уніформа для тих, хто не носить уніформу.
3. У нашій команді часто згадують свої перші речі від Fred Perry. У багатьох вони зберігаються і досі — 10, 15, 20 років потому. Це маленькі архіви, що нагадують про пошуки себе. Саме речі Fred Perry часто пов’язані з моментами самовизначення. Розкажіть, як ви обираєте айтеми для перевипуску зі свого масштабного архіву? І як вам вдається знайти баланс між збереженням спадку та втіленням духу сучасності у вінтажних релізах?
Це свідчення позачасовості оригінальних дизайнів Фреда — поло, яке ми знаємо сьогодні, наша спортивна куртка, сумка-barrel. Нам пощастило мати архів, який охоплює сім десятиліть: легко надихатися, коли маєш такий багатий літопис минулого. Fred Perry завжди був модерністським брендом — відкритим до змін і експериментів, але беззастережно відданим своїм кореням.
