Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

CARHARTT WIP. ПРОДОВЖУЮЧИ ТРАДИЦІЇ

Заснована в 1994-му році Едвіном Фає, компанія Carhartt Work In Progress (WIP) розробляє власні колекції на основі оригінального спецодягу бренду Carhartt. Вона поєднує в собі адаптації перевірених часом американських архетипів і успішно взаємодіє з субкультурами. Carhartt WIP створила новий контекст і свою власну класику в ніші streetwear.

Цільовою аудиторією продукції Work In Progress з самого початку була активна прогресивна молодь.

Carhartt WIP — це:

  • Повага до своєї спадщини, залишаючись прогресивним.

  • Довговічність. Бренд використовує надміцні тканини з полотна і бавовни.

  • Поціновувачі бренду довго зберігають речі навіть після того, як перестають їх носити і часто передають їх з покоління в покоління.

  • Абсолютно позачасові моделі, які пройшли крізь роки і зберегли свою ідентичність.

Carhartt це в першу чергу відданість своїм основним моделям. Деякі з речей зберегли практично свій першозданний вигляд — той дизайн, який існував у 1889-ці році. Наприклад, Chore Coat: важка, зносостійка парусинова куртка, спочатку розроблена для будівельників і робітників на ранчо. Кожен сезон Chore Coat піддається незначному технічному оновленню з точки зору матеріалу або крою, але зберігає свій оригінальний і культовий зовнішній вигляд (заклепки, значок Carhartt й чотири передніх кишені).

Чарівність речей Carhartt в їх мінімальному брендінгу, який дозволяє надавати образам індивідуальність.

У вісімдесятих роках одяг Carhartt увірвалася як антидот тодішньому популярному блакитному деніму хіп-хоп-спільноти. Популярності Carhartt WIP сприяло і те, що її носили всі репери США від Тупака до Каньє Уеста. У той період (80-і та 90-і) фасони були максимально оверсайз і бренд наслідував цю моду. В процесі того, як популярність мішкуватого одягу почала сходити нанівець, Carhartt також адаптував моделі й зменшив їх габарити. Бренд постійно в ритмі актуальних тенденцій і завжди виправдовує очікування споживача.

Для поціновувачів Carhartt особливим кайфом вважається спостерігати як щільна тканина з часом стає мякшою, максимально чарівно старіє й набуває особливого шарму. Згодом одяг бренду виглядає також актуально і залишається популярним нарівні з новими речами.

Бренд співпрацював з такими марками як: Vetements, APC, PAM, Junya Watanabe, Радіо НТС, Undercover (японського дизайнера Джун Такахаші), японський лейбл вуличного одягу Neighborhood й бренд Uniform Experiment. А також Converse, Stüssy, та з маловідомими Braindead Records, Perks & Mini (PAM) та Patta.

Європейське відділення Carhartt стало спонсором заходів зі скейтбордингу, графіті, BMX, діджеїнгу та іншими популярними молодіжними захопленнями і видами спорту.

У сферу діяльності компанії також входить випуск журналів, підготовка матеріалів для преси, створення роликів для своєї скейт-команди і випуск міксів для Soundcloud від берлінського Carhartt WIP Radio.

ІСТОРІЯ

Спецодяг Carhartt 

1855. У Нью-Йорку народився Гамільтон Кархарт.

1889. Маючи всього чотири швейні машинки і п'ять співробітників, Гамільтон почав виробництво комбінезонів з качиної та джинсової тканини.

Назва «бавовняна качка» походить від голландського «doek», що в перекладі означає «лляне полотно» і співзвучно з «duck» (з англ. «качка»). Тканина також називається «качка» або «качина тканина». Є важкою гладкою бавовняною тканиною, яка сплетена щільніше звичайної.

1910. Компанія Carhartt розширилася і складалася з двох бавовняних фабрик у Джорджії та Південній Кароліні, а також фабрики в Детройті, Далласі й Сан-Франциско.

1911. Автомобільна корпорація Carhartt виготовляє близько 300 автомобілів на рік під девізом «Останнє слово в автомобілебудуванні».

1914. Під час Першої світової війни компанія виробляє робочу форму для військових. Carhartt, яка має 17 фабрик з виробництва одягу, досягла піку свого економічного успіху в перші два десятиліття ХХ століття.

1923. Вперше рекламується культова куртка Carhartt CO1 Chore Coat, яка стала ключовою частиною колекції Carhartt.

1932. Компанія відкриває нову фабрику в Ірвіні, штат Кентуккі, і запускає кампанію «Back to the Land», для поліпшення умов праці далеко від нетрів, потогінних цехів і загального лиха великих промислових міст, які були заповнені тисячами безробітних через Велику депресію.

1937. Гамільтон Кархартт гине в автокатастрофі в Гросс-Пуент, штат Мічиган, в віці 82 років, залишивши компанію своїм синам Гамільтону-молодшому та Уайлі.

1941. Коли США вступили до Другої світової війни, всю економіку було сконцентровано на виробництві міцного одягу для солдатів.

1966. Весняна колекція бренду містить лінію класичного спортивного одягу, повсякденних курток, джинсів і сорочок, зроблених з полотна.

1989. Carhartt відзначає свій столітній ювілей.

Carhartt: Work In Progress 

1989. Під назвою «All American Concept» Едвін Фає починає виводити на європейський ринок чисто американські продукти.

1992. Масштабна популярність вуличної моди і одягу Carhartt, продиктовані хіп-хоп культурою.

1994. Едвін Фає заснував компанію Work in Progress (WIP), щоб стати ексклюзивним дистриб'ютором Carhartt в Європі.

1995. Фільм «Ненависть» Матьє Кассовіца стає одним з перших, де показано речі Carhartt.

1996. WIP отримує ліцензію на виробництво продукції Carhartt за межами США, що згодом робить колекцію 1997-го року відразу європейським «оригіналом».

1997. Відкрито перший магазин ексклюзивної продукції Carhartt WIP в Європі на Ніл-стріт у Лондоні.

В цьому ж році бренд заснував команди Carhartt WIP Skate та BMX.

1999. Художник і дизайнер Еван Ксекокс починає серію ілюстрованих рекламних кампаній. Його геніальна простота стала стандартом для майбутніх кампаній Carhartt WIP.

2000. Бренд представляє першу колекцію для жінок.

У цьому ж році Едвін Фає, Олівер Древес і Філіп Майбург засновують Combination Records для Carhartt WIP в якості відкритої платформи для нової електронної музики.

2003. Виходить перший з дев'ятнадцяти номерів журналу Rugged Magazine.

2010. Рік відзначено плідною співпрацею з: APC, оператором-постановником Адамом Кіммелом, Fragment Design, Sophnet, Uniform Experiment, Vans, Vestax, AIAIAI, 5Boro, London Undercover, Converse, Junya Watanabe, Nike та Vetements, а також співпрацею з такими музичними іконами, як Fela Kuti, Underground Resistance й Vestax.

У цьому ж році представлено ​​лінію Carhartt WIP Heritage, що складається з речей, які були натхненні спадщиною бренду Carhartt.

2011. Carhartt WIP представляє вишивку «коричнева качка» як данину своїй давній традиції. 

В цьому ж році Carhartt WIP відкриває магазин в Нью-Йорку.

2014. Carhartt WIP святкує своє 25-річчя.

2016. Випущено книгу «Архіви Carhartt WIP», що стала першим пильним вивченням всесвіту Carhartt WIP.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові