AUTRY. Бренд з американською спадщиною
Бренд, який з першого погляду передає американську культуру та атмосферу 80-х років. Культовий лейбл з прапором США відомий у всьому світі. А фірмова модель Medalist, завдяки своїм технологічним характеристикам та дизайну, була названа Tennis Magazine найкращими кросівками 1985 року та в 2019-му знову стала найбільш затребуваною. Що ж це за бренд, який так полюбився американцям та чому про нього писали передові спортивні ЗМІ?
Історія початку
AUTRY створений у 1982 році в Техасі. З того моменту жодна модель не була кардинально змінена. Основна мета дизайнерів була створити лінійку спортивного взуття для тенісу, бігу, аеробіки та баскетболу. Завдяки новаторському духу бренд так полюбився клієнтам, що уже через декілька років став одним з найбільш затребуваних у Північній Америці.
Про AUTRY почали писати відомі спортивні ЗМІ та навіть у 1987 році кросівки отримали 5 зірок у журналі Runner`s World. Однак вже зовсім скоро популярність бренду згасла й відновитися вони змогли тільки в 2019 році. Це була точка перезапуску, де компанія вийшла на новий світовий рівень.
Звідки черпають натхнення
Компанія друзів, які займаються відновлення бренду, черпають натхнення у вінтажних виробах. Сьогодні вони беруть за мету створювати такі моделі, які будуть поєднувати в собі якість, комфорт та дизайн.
Повторне видання кросівок Medalist у 2019 році занурило в атмосферу 80-х та створило новий бум затребуваності бренду. До речі, варто відзначити, що кросівки з обробкою ручної роботи. Кожна модель унікальна в своєму роді. Завдяки цьому бренд став одним з найбільш популярних.
Сьогодні на полицях магазину можна знайти не тільки взуття, а й одяг та аксесуари в спортивному стилі.
В OSTRIV представлені бейсболки, шапки та шкарпетки.
Взуття AUTRY можна носити, як влітку, так і взимку.
Чудово поєднуються з такими брендами:
Основні моделі, які вважаються культовими:
MEDALIST
DALLAS
OPEN