Кращий в світі матроський светр від Andersen-Andersen
Andersen-Andersen — історія про те, як знахідка на секонд-хенді надихнула сімейну пару на створення кращого в світі матроського светра.
Сьогоднішня наша розповідь про датський бренд з виробництва трикотажних виробів, сімейної компанії, яка була заснована розробником продукту Катрін Лундгрен-Андерсен й арт-директором Пітером К'єр-Андерсеном.
Одного разу засновники бренду знайшли на секонд-хенді вінтажний матроський светр військово-морського флоту Данії, який їм дуже сподобався. Вони були вражені тим, наскільки добре він зберігся і цікаво було уявляти його історію і місця, де він побував. Незабаром у Кетрін і Пітера з'явилася ідея створити власне переосмислення матроського светра і зробити його одним з найкращих у світі.
Пітер каже, що, хоч «Кращий в світі матроський светр» — це безглузде, проте чесне гасло: «Коли ми починали, то вирішили, що що б ми не створювали, будь то меблі, одяг або щось інше, ми хочемо зробити це якомога краще».
До початку Andersen-Andersen Кетрін робила кар'єру в декількох великих модних брендах, а Пітер займався графічним дизайном, в першу чергу, створенням плакатів, якими він й досі захоплюється. Він порівнює процес проектування матроського светра з процесом створення графічних робіт, де все має бути вивірено.
Досвід Катрін у розробці продуктів і досвід Пітера в мистецтві, що підкріплені твердою вірою в професіоналізм — це співпраця, що виявилася виграшною комбінацією.
У 2010 році грунтуючись на традиціях в'язання в морському стилі, бренд зібрав кращі елементи, додав до них нові й, на думку компанії, розробив кращий у світі матроський светр. Незабаром він з'явився на показі мод у Копенгагені вразивши дизайнерів, репортерів і клієнтів своєю якістю. Всі відзначили сміливість бренду уявити лише один продукт на міжнародному показі мод. У результаті светр Andersen-Andersen з'явився на полицях кращих магазинах світу.
Наступним проектом було створення надміцного матроського светра. Компанія постійно вкладає кошти в поліпшення свого невеликого асортименту. Створення продукту, який залишався б незмінним рік за роком, багато в чому пов'язано з пряжею, яку Андерсен-Андерсен вирішив виготовляти самостійно. Після численних відвідувань лабораторій з в'язання, а також безлічі варіацій техніки і матеріалів, фірмова пряжа Andersen-Andersen була готова. Це була шерсть мериноса з довгими волокнами і жорстким прядінням. У результаті полотно вийшло таким м'яким і довговічним, що дозволяє передавати речі бренду з покоління в покоління.
У 2011 році надміцний матроський светр із великим успіхом було представлено в журналі MONOCLE — ресурсі, що висвітлює глобальні питання, бізнес, культуру, дизайн та багато іншого.
Більшість светрів у колекції Andersen-Andersen ідеально симетричні, їх можна надягати будь-якою стороною. «Ми вирішили зробити светр максимально простим, що насправді, не так вже й просто, тому що, якщо ви бажаєте зробити щось дійсно гідне, то шерсть, процес прядіння і фарбування мають бути ідеальними». Створення матроських светрів — це уособлення успадковання Данією традиції морського в'язання. Можна сказати, що Пітер і Катрін обидва народилися в матроських светрах, ввібравши в себе морський бриз, що не рідкість для Данії через її близькість до Північного й Балтійського морів. «Ми дивилися на історичні фото моряків і знали, що в цьому щось є».
Можна сказати, що дует Кетрін та Пітера ідеальний, так як вони все роблять разом: створюють дизайн, обговорюють робочі процеси і виховують дітей. Натхненням для них слугує мистецтво, історія і професіоналізм у всіх сферах життя. На їхню думку важливо завжди надихатися красою, і не важливо, створена вона людиною чи природою.
На думку творців, жіночі моделі светрів — це об'ємні светри ніби зняті з чоловічого плеча. У них є дещо романтичне, одночасно і чоловіче і жіноче. У светрах Andersen-Andersen є красивий виріз, який нагадує стиль Одрі Хепберн або відсилає в ретро світ Коко Шанель, яка надихалася матроськім одягом і використовувала його в своїй морській колекції 1917 року.
Спроектований у Данії, весь одяг бренду зроблено на сімейній трикотажній фабриці в північній Італії. А сертифікована фірмова пряжа поставляється з Уругваю і Патагонії. Завдяки такому шляху народжуються неймовірно функціональні колекції трикотажу унісекс, що випереджають моду. Митці називають цей стиль пост херітейдж або нью херітейдж і роблять акцент на тому, що їх продукція призначена для всіх. Це одяг поза модою, який завжди буде актуальним.
Речі Andersen-Andersen недешеві й продаються разом із преміальними брендами в бутиках світового класу. Зараз асортимент бренду містить міцні матроські светри, пуловери, водолазки та багато іншого. Все це продається в кращих магазинах світу, причому в Японії продукція є найбільш затребуваною.
Andersen-Andersen — це безкомпромісна відданість ремеслу й відродження стилю херітейдж.