Відновлення економіки, що спостерігається в Тоскані в 50-х роках ХХ століття, сприяло тому, що почалося масове виробництво плащів, пальто і курток з вовни, а біля італійського міста Емполі з'явилася друга, неофіційна назва: «плащ-капітал». Кілька фірм модернізували свої заводи, ввели структурні зміни і технологічні інновації.
А брати Алегро і Ренато Алегрі з міста Вінчі в 1954 році вирішили урізноманітнити свої інвестиції і, крім макаронних виробів, зайнятися виробництвом одягу. Вони об'єднали зусилля з оптовим виробником Емполі і налагодили випуск нейлонових плащів. Але Алегрі не зупинилися на досягнутому і незабаром визначилися з новим напрямом свого бізнесу – стали шити якісний і модний одяг для чоловіків.
Сімейний бізнес розвивався, і частину своїх доходів брати направили на вдосконалення якості матеріалів.
Серйозні зміни відбулися після 1970 року, коли члени сім'ї Аллегрі вирішили завоювати модний олімп і відправилися в Париж. Вони цікавилися новинками, знайомилися з ідеями провідних модельєрів, побували на показах і презентаціях, оновили моделі та шукали шляхи, щоб познайомити французький модний світ зі своєю продукцією. І в 1971 році в рідному місті брати заснували новий бренд модного чоловічого одягу – Allegri. І залишили далеко позаду інших виробників Емполі.
Collaborations 1976-1983 – Giorgio Armani
У сімдесятих завдяки співпраці з метром високої моди бренд Allegri підкорив Європу і придбав світову популярність. Це був справжній досвід для пошуку стилю, розвитку уяви, сміливих досліджень і поліпшення якості продукції. Водонепроникний одяг залишає свій вузький функціональний аспект, модельний ряд розширюється за рахунок різноманітності матеріалів, деталей, аксесуарів і стилів.
1984-1987 – Marithé & François Girbaud
Якщо мода сімдесятих прославилася своєю веселістю і прагненням до автентичності, допомагала зблизитися з природою і здобути впевненість у собі, то мода вісімдесятих прагнула продемонструвати успіх людини, підкреслити його характер і виділити з натовпу. Одяг набуває певний чоловічий підхід, практичний і елегантний. Ключем є «наряд для успіху». Естетичні ідеї для «високого, красивого і багатого» чоловіки стають дуже популярними по всій Європі. В цей час два французьких дизайнера-авангардиста Маріте і Франсуа Жирбо дарують нові ідеї колекцій Allegri. Вони наповнили моделі спортивним контентом, створивши лінію Momento Due. Це призвело до розширення компанії та відкриттям нових представництв у США і Японії.
1988-1991 – Romeo Gigli
У 1989 році в світі моди виникає небувалий ажіотаж на одяг made in Italy. Для бренду Allegri Ромео Гигли створює жіночу колекцію в мінімалістському стилі, зі стриманими нотами. Ці моделі вражають новими формами і різноманітністю колірної гамми і зараз вважаються класикою Allegri. Ключове слово колекції – вишуканість.
Allegri, завжди випереджаючи час, починає співпрацю з Moschino, Katherine Hamnet і Kansai Yamamoto.
1992-1998 – Martin Margiela
У 90-х величезні зміни у світі моди відбулися після падіння Берлінської стіни та війни у Перській затоці. Етика стає важливою тенденцією, посилюючи загальнолюдські цінності і переконання. В одязі з позначкою «зроблено в Італії» вітається мінімалізм: моделі спрощуються, полегшуються, деталі мінімальні. Ця основна тенденція призводить Allegri до співпраці з Массімо Ості (текстильним дослідником, який створив бренд «Ліва рука»). На перший план виходять нові технології обробки матеріалів.
2005-2008 – Viktor & Rolf
Співпраця Allegri з голландським дуетом призвело до розвитку унікальних продуктів, внесло інновації в форми. Творча фішка Viktor & Rolf – несподіване використання аксесуарів і різноманітних деталей.
2008-2018 – Mauro Ravizza Krieger
В даний час Allegri творить під командуванням Мауро Равицзы Крігера. Його колекції орієнтовані на одного споживача, але призначені для різних випадків. Це якісна, зручна, універсальна і елегантний одяг плюс оригінальні аксесуари.