Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

20 травня — день народження джинсів

20 травня — червоний день в календарі для всіх, хто цікавиться модою і навіть для тих, хто нічого в ній не розуміє) Бо і ті, і інші мають у своєму гардеробі як мінімум 1 пару легендарних штанів.

Запам'ятайте цю дату — 20 травня 1873 року. Відправна точка, яка вплинула на наш світогляд, моду і щоденні образи. Складно сказати, що б ще ми занашивали до дірок, якщо не джинси) Отже, дата, коли бренд levi's запатентував випуск штанів із заклепками на кишенях.

А почалося все набагато раніше, в 1850 році, коли американець Леві Страусс, продав свою першу пару міцних штанів з парусини з безліччю кишень і швами, посиленими подвійною строчкою. Одяг знайшла величезну популярність у каліфорнійських золотошукачів, тому перша промислова партія просто розлетілася миттєво. Через деякий час Страусс організував у Сан-Франциско фірму «Levi Strauss & Co» з пошиву робочого одягу, а робочий клас швидко оцінив її міцність і практичність.

Незабаром після запуску виробництва компанія перейшла від сірої тканини на міцну, грубу, щільну тканину саржевого плетіння синього кольору «Денім», що в перекладі з французької означає «serge de Nimes — тканина з Німа» (місто у Франції).

Спочатку levi's фарбувалися фарбою "Індиго", яка проводилася з натуральних матеріалів, тому її ціна була велика , що впливало на вартість. Але в 1878 році, завдяки появі синтетичного замінника, вартість джинс знизилася.

Шкіряний патч з брендингом вперше з'явився на levi's в 1886 році, а в 1926 році з'явилися перші джинси на блискавки (до цього джинси випускалися виключно на ґудзиках). Модель для дівчат з'явилася в 1981 році, а джинси "стрейч" 1995.

Бренди джинсів, представлені в нашому концепт-сторі: Adriano Goldschmied, Black Orchid, C. O. F. Studio, Carhartt WIP, Edwin, Fortela, IMjiT35020, Momotaro Jeans, Naked&Famous, Richard J. Brown.

Momotaro Jeans

Легендарний бренд, який виробляє вывококачественный денім. Район міста Окаяма — Кодзіма, розташований біля підніжжя пагорба на березі моря, в південній частині острова Хонсю. Проживає там близько 16 000 чоловік, більшість з яких справжні денимхеды. Це серце джинсового Японії з безліччю фабрик по виробництву деніму. Саме там знаходиться Japan Blue Group виробляє джинси Momotaro і Japan Blue Jeans.

У 1992 році на хвилі інтересу до старого доброго дениму, Хисао Манабе разом зі своїм другом Масахіро Суваки створили компанію, метою якої була перепродаж високоякісних зносостійких тканин від фабрик виробникам одягу.Не маючи можливості роздобути селвидж денім для маленьких компаній в невеликих кількостях, в 1993 році Манабе придбав ткацькі верстати для власного виробництва селвиджа.

З 1994 року компанія починає використовувати бавовна із Зімбабве, який вважається найбільш якісним. Було побоювання, що із-за високої ціни тканина не буде продаватися, але в Японії цінують якість одягу, тому продукція мала неймовірний попит.

У 1995 році наші герої об'єдналися з компанією Aizome («індиго» на японському). Тоді ж ними були створені й перші тканини з натуральним кольором індиго, отримали назву Japan Blue. У 1996 році почалося виробництво джинсів під цією назвою.

Пізніше Манабе придбав поля для вирощування рослин — основи для індиго. Також було розширено виробництво, закуплені нові верстати. Протягом наступних 10 років, компанія розширювалася, освоювала нові тканини. За цей час ставши авторитетами в середовищі джинсоголовых. До 2005 року, на думку Манабе, комерціалізація стала перемагати і в Японії і розуміння «правильних» джинсів стало йти на спад, тому Суваки і запустив високоякісну лінію джинсів Momotaro. Герой японського епосу — хлопчик Момотаро, чиє стало відомо світу завдяки лейблу. Зараз компанія — шанована в Японії і в усьому світі, є експертом у своїй справі .

Edwin

Бренд, що вніс величезний внесок у формування деніму, яким ми бачимо його сьогодні. Почавши з імпорту матеріалу з США в 1947, Edwin змогли пристосуватися до сформованим післявоєнним умов і відкрити власне виробництво, принесло компанії всесвітню популярність.

Тсунеми Йонехачи (Tsunemi Yonehachi) — засновник бренду, був ярим фанатом деніму, тому початковий варіант з імпортом із Штатів не влаштовував, так як контролювати весь процес самому було неможливо. У 1951м у Тсунеми на руках вже був матеріал, створений на батьківщині, але до того самого «японського деніму» було ще далеко — погане якість і висока ціна не виправдовували зусиль. Знадобилося цілих 10 років для того, щоб довести його до конкурентоспроможного стану і випустити першу модель джинсів Edwin.

1963 рік для Edwin став проривом. Вони справили найважчий на той час джинсовий денім (16 унцій), використавши «райдужну кромку» (rainbow selvedge) з трьох кольорів, яка стала однією з головних пам'ятних деталей і зустрічається у Edwin і зараз.

В 1970-х для штучного старіння речей, компанія почали застосовувати прання, надає речам більш унікальний вигляд і робить їх м'якшими, в той час як нестиранный денім знайшов своє застосування в якості робочого одягу в силу своєї міцності. Метод був удосконалений у 80-х, коли придумали прання з камінням, що дозволяє робити потертості ще органічніше. Сьогодні ж «stone wash» використовується практично кожною компанією, що працює з денімом.

90-ті роки були періодом відродження для багатьох вінтажних і архівних моделей Edwin, а вже в 2003 відбувся повноцінний вихід на європейський ринок, який нарешті доніс якість і різноманіття японського деніму до нової аудиторії зробивши популярність справді інтернаціональною.

Крім виробів з деніму, Edwin випускає і базову одяг — футболки, лонгсливы і сорочки. Керуючись принципом «LESS, BUT BETTER» (менше, але краще), речі зроблені з прицілом на простоту і функціональність.

Edwin— це висока якість, різноманітність виробів і інновації в дизайні.

Naked&Famous

Канадська марка, заснована в 2008 році Брендоном Сварком, вважається однією з найбільш інноваційних і неординарних. Бренд ніколи не покладався на дорогу рекламу, а всі свої ресурси вкладав у пошук найкращих у світі тканин.

Кілька разів у році представники бренду в пошуках нових тканин відвідують Японію, співпрацюючи з джинсовими фабриками над створенням однозначно божевільних речей — деніму світиться в темряві, деніму з кашеміром, деніму з ароматами фруктів, світлоповертального, що переливається всіма кольорами веселки або найважчого в світі (32oz!!!).

Це сатира, высмеивающая сучасну культуру одягу та сучасні цінності. Бренд кепкує над поняттями як «Голлівуд» і «гламур». Логотип нагадує поп-арт 1950-х років. Naked&Famous озброїлися даними символом, щоб протистояти сучасній мас-маркет культурі.

Naked&Famous виробляються виключно в Канаді з кращого японського деніму. Це дійсно чудові джинси за дуже розумною ціною.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові