Потрібна допомога? 0800 35 86 65

МОВА САЙТУ

Встановити українську за замовчуванням?

Підтвердити

Camper — нове ім'я в Ostriv


Camaleon — модель унісекс на кожен день, що стала першою моделлю Camper, яка завоювала серця завдяки своїй простоті, зручності та гнучкості. Натхненням для неї стало взуття фермерів Майорки, виготовлене з перероблених матеріалів (залишків шкіри, зношених шин й рештків полотна), яку ті носили більш ста років тому. Camaleon стала іконою стилю casual в світі взуття.

Camper — це перш за все легендарні оригінальні моделі, які десятиліттями не виходять з моди завдяки своїй універсальності.

Поняття «casual» з самого початку мало для компанії особливе значення. Бренд створює вільні та стильні моделі взуття, які стирають кордони між спортивним і класичним взуттям й займають почесне місце поряд зі снікерами та туфлями.

Camper (від каталонського «фермер») — компанія Лоренцо Флюкса, яку було засновано в 1975 році на Майорці та яка  активно розвивається втілюючи в життя оригінальні ідеї.

Історію компанії можна простежити з 1877 року, коли дід Лоренцо, досвідчений майорканский швець Антоніо Флюкса, привіз на острів із Англії швейні машинки і поклав початок механізованого підходу до виготовлення взуття.

У 1981 році відкрився перший магазин Camper у Барселоні.

Через рік, у 1982-му, компанія запустила лінійку Runner, яка зробила перший крок у світ спорту. Це кросівки для міського відпочинку, які кожен сезон переосмислюються в нових кольорах і матеріалах.


У 1988 році почалася історія TWINS — взуттєвої пари, де правий черевик відрізняється від лівого. З тих пір було розроблено величезну кількість таких моделей. Протилежності притягуються, тому індивідуальність створює по-справжньому міцну пару TWINS.

У 1992 році компанія відкрила магазини в Парижі та Мілані, а в 1999 році також у Нью-Йорку.

Дев'яності відзначилися також культовою моделлю Pelotas (у перекладі з іспанської — «кулі, яйця, м'ячі»), що з'явилася в 1995 році. Обсяг її продажів складає 11 мільйонів пар із моменту запуску в продаж. Лінію було присвячено першим спортсменам, тому підошва взуття складається з 87 куль, які створюють унікальну систему амортизації та роблять модель оригінальною й виразною.

2000-й рік — запуск взуття Wabi. Це похідне від «wabiru», японського терміна, що означає «просити вибачення». Спочатку лінійка дебютувала як екологічно чисте взуття, натхненне культурним підходом до мінімалізму. Сьогодні це один із самих амбітних проектів бренду. Він скорочує виробничий процес до чотирьох етапів і використовує мінімальну кількість компонентів. Таке взуття водонепроникне, що робить його легким і зручним.

Надихнувшись простотою Wabi, у 2004 році було створено модель Peu. Це ще одна класична мінімалістична модель Camper для міста, що має ергономічну форму і еластичну систему шнурівки «легкий знос».

У 2005 році Camper почав диверсифікацію бренду, запустивши концепцію готелю Casa Camper у Барселоні, потім у Берліні, й ресторан «Dos Palillos» у Барселоні, який отримав зірки Мішлен.

У 2006 році компанія запустила Camper Together — спільний проект, де Camper співпрацює з провідними дизайнерами зі світу моди, архітектури, промислового й графічного дизайну для створення унікальних продуктів та магазинів. Кожен такий проект унікальний і креативний з впізнаваними відмінними характеристиками Camper.

Магазини Camper Together підтримують інноваційний підхід до проектування місць роздрібних продажів, які створюються провідними світовими архітекторами й промисловими дизайнерами. Робота з визнаними лідерами креативного підходу дозволяє створювати  торгові простори, які запам'ятовуються.

Комунікація є однією з основ бренду. Сьогодні вона продовжує відрізнятися веселим і оригінальним характером, у чому Camper немає рівних протягом десятиліть. За допомогою назви, логотипу, фізичних магазинів і реклами, образ бренду відображає творчий шлях компанії та її розвиток.

Для проведення кампаній бренд співпрацює з величезною кількістю кріейторів, кожен з яких відрізняється інноваційним підходом заснованим на цінностях Camper.

Штаб-квартира бренду і фабрика, де Camper створює свої шедеври, знаходяться на Майорці в Іспанії в місті Інка.

500 моделей за сезон — таку кількість моделей створює команда молодих дизайнерів Camper працюючи разом із досвідченими майстрами.

4 мільйонів пар — продаж взуття Camper на рік.

Більше 40 — кількість країн, де представлено бренд.

Понад 400 — загальна кількість магазинів компанії.

З 2012 року генеральним директором компанії є Мігель Флюкс, що представляє четверте покоління родини Флюкс.

Camper — новий бренд на полицях OSTRIV.

Ostriv store це

Оригінальні товари відомих брендів

Доставка по всій Україні*

Доставка кількох розмірів на примірку по Києву

Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло

Магазини в Києві та Львові