У 1916 році компанія Ab Sportartiklar Oy організовує майстерню в центрі Гельсінкі, де з берези виготовляли лижі, списи і диски для метання. У 1920 році компанія змінює ім'я на Karhu, ведмідь по-фінськи. До того моменту спортсмени — легкоатлети, виступали в кросівках Карху і мали прізвисько «літаючі фіни». Незабаром Karhu став офіційним фінським брендом для олімпійських збірних. Ortix Fit — 100-річна історія Karhu свідчить про те, що бренд продовжує оновлювати свою колекцію взуття. Fit id — у співпраці з Fleet Feet, Karhu використовує fit id для розробки першого взуття, створеного на основі результатів сканування стопи.
Детальніше про бренд читайте в нашому блозі.
Оригінальні товари відомих брендів
Доставка по всій Україні*
Доставка кількох розмірів на примірку по Києву
Просте повернення і обмін
того, що НЕ підійшло
Магазини в Києві та Львові
Філософія руху, цілеспрямованості та досягнення своїх цілей — основи концепції, яка лежить в основі діяльності компанії Karhu. Чітке дотримання місії дає їй змогу створювати якісні, зручні та модні кросівки, що популярні в усьому світі.
Бренд із самого початку свого існування був тісно пов'язаний зі спортом.
У 1916 році в Гельсінкі відкрилася майстерня компанії Ab Sportartiklar Oy. Береза, майстерно оброблена руками майстрів, перетворювалася на лижі, списи та диски для метання.
За 4 роки компанія змінює назву, знаходячи ім'я Karhu, що в перекладі з фінської означає «ведмідь», який символізує силу, витривалість і стійкість фінського духу. До цього часу легкоатлети, які вже отримали прізвисько «летючі фіни», блищали на бігових доріжках у кросівках «Карху».
Фінський бренд — справжній новатор у світі спортивної моди, завдяки розробці та впровадженню революційних технологій:
У виробництві взуття використовуються високоякісні матеріали:
У підсумку виходить взуття, яке:
Тому сьогодні бренд Karhu — улюблений виробник не тільки багатьох спортсменів, а й прихильників активного способу життя.
Починаючи з випуску легендарних кросівок Karhu Aria з трьома смужками, які стали символом фінського дизайну, минуло понад 60 років, і в модельному ряді з'явилися нові зразки, що заслуговують на увагу:
Виробникові вдалося успішно поєднати ретро-дизайн з актуальними тенденціями fashion-індустрії, що стало основною відмінністю бренду.
1920 року бренд стає офіційним постачальником взуття для фінської збірної, а 1952-го на Олімпіаді в Гельсінки легкоатлети в кросівках «Карху» завоювали 5 золотих медалей.
У 70-х компанія виходить на ринок США, де її взуття стало популярним серед бігунів, а на початку 2000 «Карху» — streetwear-фанатів.
Ключові чинники успіху — інновації, якість і репутація бренду.
Продукцію бренду обов'язково оцінять покупці, які шукають:
Сучасні та якісні моделі можна вибрати й замовити онлайн в інтернет-магазині Ostriv з доставкою в будь-яке місто України.